ŠKODA je u příležitosti letošního mistrovství světa v ledním hokeji pořádaného Mezinárodní federací ledního hokeje (IIHF) opět v centru pozornosti. Česká automobilka podporuje tuto velkolepou sportovní událost, která se tentokrát koná od 5. do 21. května v Kolíně nad Rýnem a Paříži, již po pětadvacáté jako oficiální hlavní sponzor a automobilový partner.
ŠKODA a lední hokej: základní kámen tohoto partnerství položila česká firma již před 25 lety. Od roku 1993 je ŠKODA AUTO při každoročně pořádaném Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji v centru pozornosti jako hlavní sponzor. Díky nejdelšímu sponzoringu MS v historii sportu se automobilka zapsala do Guinnessovy knihy rekordů. Celkem dává ŠKODA organizátorům IIHF k dispozici 55 vozů.
Před začátkem mistrovství světa v ledním hokeji předala ŠKODA v DRIVE. Volkswagen Group fóru v Berlíně a také v jednom z dějišť šampionátu v Paříži celkem 55 automobilů Mezinárodní federaci ledního hokeje. Ve flotile vozů ŠKODA pro IIHF jsou zastoupeny modely OCTAVIA, SUPERB a KODIAQ. Každoročně najede flotila vozů ŠKODA v rámci svého působení na mistroství světa v průměru 250 000 kilometrů. Za uplynulých 25 let to představuje v celkovém součtu více než šest milionů kilometrů. Vozy ŠKODA tak v přepočtu objely 140krát zeměkouli, přičemž ani jednou nemusela být jízda přerušena kvůli technické závadě. Vozy se tak v této zkoušce spolehlivosti velice osvědčily.
ŠKODA je také exkluzivním partnerem aplikace IIHF App. Pomocí této aplikace pro Android, Apple a Windows Phone dostávají uživatelé aktuální informace, živě přenášené výsledky a statistiky z MS přímo do svých chytrých telefonů nebo tabletů. Díky gólovému alarmu jim navíc neunikne jediná úspěšná střela.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?