Hyundai odhalilo další podrobnosti o novém modelu Kona, který má přijít na trh v následujících měsících.
Vůz má podle automobilky pokračovat v aktuální designové identitě společnosti a současně přidává progresivní charakter. Vytváří tak jedinečnou nabídku v celém segmentu SUV v kategorii sub-kompaktů.
Příď nové Kony je výrazná a přijímá novou rodinnou identitu značky Hyundai Motor, kterou je kaskádovitá mřížka chladiče. Dvojité světlomety ještě zesilují vizuální účinek, přičemž LED diody denního svícení jsou umístěny nad hlavními LED světlomety. Oddělená světla v přední části nabízí sebevědomý, progresivní vzhled s elegantními a ostrými tvary. Vůz má široký postoj, který podporuje agresivní vzhled karoserie.
Nová Kona nabídne vyšší polohu sedadel, což umožní řidiči lepší viditelnost a zvýší tak komfort jízdy, zatímco volitelný pohon všech kol zlepšuje ovládání a jízdní vlastnosti vozu.
Nový model představuje další krok pro Hyundai na cestě k dosažení pozice číslo jedna mezi asijskými automobilkami v Evropě do roku 2021. Společnost plánuje do té doby uvést na trh 30 nových modelů a jejich derivátů. S více než 1,4 miliony prodanými vozy od uvedení první generace modelu Santa Fe v roce 2001 tak Hyundai nadále upevňuje svou důvěryhodnost v segmentu SUV a model Kona představuje již čtvrtý přírůstek do produktové nabídky SUV v Evropě.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.