Hyundai odhalilo další podrobnosti o novém modelu Kona, který má přijít na trh v následujících měsících.
Vůz má podle automobilky pokračovat v aktuální designové identitě společnosti a současně přidává progresivní charakter. Vytváří tak jedinečnou nabídku v celém segmentu SUV v kategorii sub-kompaktů.
Příď nové Kony je výrazná a přijímá novou rodinnou identitu značky Hyundai Motor, kterou je kaskádovitá mřížka chladiče. Dvojité světlomety ještě zesilují vizuální účinek, přičemž LED diody denního svícení jsou umístěny nad hlavními LED světlomety. Oddělená světla v přední části nabízí sebevědomý, progresivní vzhled s elegantními a ostrými tvary. Vůz má široký postoj, který podporuje agresivní vzhled karoserie.
Nová Kona nabídne vyšší polohu sedadel, což umožní řidiči lepší viditelnost a zvýší tak komfort jízdy, zatímco volitelný pohon všech kol zlepšuje ovládání a jízdní vlastnosti vozu.
Nový model představuje další krok pro Hyundai na cestě k dosažení pozice číslo jedna mezi asijskými automobilkami v Evropě do roku 2021. Společnost plánuje do té doby uvést na trh 30 nových modelů a jejich derivátů. S více než 1,4 miliony prodanými vozy od uvedení první generace modelu Santa Fe v roce 2001 tak Hyundai nadále upevňuje svou důvěryhodnost v segmentu SUV a model Kona představuje již čtvrtý přírůstek do produktové nabídky SUV v Evropě.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?