Japonská automobilka Nissan chce podle nového vyjádření zdvojnásobit počet modelů upravených divizí Nismo. Spekuluje se i o tom, že na řadu přijde model Navara.
Prodeje Nissanů s logem Nismo by pak měli dle očekávaní Nissanu překročit sto tisíc kusů za rok. Se vším přichází server Automotive News, přičemž nabídka se prý nebude zabývat jen modely typu sedan, hatchback a kupé. Do nabídky tak přijde možná i pick-up nebo SUV.
Kromě toho však Nissan zamýšlí další ambiciozní plány. S uvedením širší nabídky sportovních modelů chce do dvou let otevřít po celém světě svou vlastní dealerskou síť. Defacto se tak Nissan vyrovná německým značkám Mercedes a BMW, jejichž sportovní modely s logem AMG a M Sport znají velká procenta fanoušků po celé Zemi.
O to zajímavější to pak bude, jestliže na trh vstoupí modely jako jsou X-Trail Nismo popřípadě Navara Nismo. My jen doufáme, že časem dorazí i Pulsar Nismo, který by mohl slušně zatopit modelů, jako je Leon Cupra nebo Golf GTI.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.