Do kin vstoupil pár dní zpět v pořadí osmý díl filmu Rychle a zběsile a i přes očekávaný úspěch přišlo něco mnohem lepšího.
I přes absenci zesnulého Paula Walkera se totiž film stal během chvíle nejsledovanějším filmem současnosti. Dokonce srazilo z prvního místa i sedmý díl Hvězdných válek. Je tak zřejmé, že tunersky poladěná auta jsou mnohem větším trhákem.
O všem svědčí fakt, že ve všech světových kinech už skončilo 532,5 milionů dolarů, které zde utratili diváci za lístky. Oproti tomu sedmička Hvězdných válek zatím vynesla "jen" 529 mil. Největší procento sledovanosti a tržeb pak přichází z Číny. Zde se povedlo vybrat na tržbách v kinech lehce přes 190 milionů dolarů.
Někteří rýpalové si pak utahují z faktu, že původně zamýšlený konec celé série jen tak nepřijde. Pokaždé se totiž ohlásí poslední díl a rázem se po nějaké době objeví zpráva, že se vlastně točí další pokračování. K celé věci s vyjádřil i jeden z hlavních protagonistů, kterým je Vin Diesel.
Ten sám řekl, že osmý díl je počátkem nové trilogie. Tím pádem je jasné, že přijde i devátý a desátý díl. Fanoušci efektně poladěných aut a rychlých pouličních závodů tak zřejmě budou mít ještě několik let bohaté žně.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.