Do kin vstoupil pár dní zpět v pořadí osmý díl filmu Rychle a zběsile a i přes očekávaný úspěch přišlo něco mnohem lepšího.
I přes absenci zesnulého Paula Walkera se totiž film stal během chvíle nejsledovanějším filmem současnosti. Dokonce srazilo z prvního místa i sedmý díl Hvězdných válek. Je tak zřejmé, že tunersky poladěná auta jsou mnohem větším trhákem.
O všem svědčí fakt, že ve všech světových kinech už skončilo 532,5 milionů dolarů, které zde utratili diváci za lístky. Oproti tomu sedmička Hvězdných válek zatím vynesla "jen" 529 mil. Největší procento sledovanosti a tržeb pak přichází z Číny. Zde se povedlo vybrat na tržbách v kinech lehce přes 190 milionů dolarů.
Někteří rýpalové si pak utahují z faktu, že původně zamýšlený konec celé série jen tak nepřijde. Pokaždé se totiž ohlásí poslední díl a rázem se po nějaké době objeví zpráva, že se vlastně točí další pokračování. K celé věci s vyjádřil i jeden z hlavních protagonistů, kterým je Vin Diesel.
Ten sám řekl, že osmý díl je počátkem nové trilogie. Tím pádem je jasné, že přijde i devátý a desátý díl. Fanoušci efektně poladěných aut a rychlých pouličních závodů tak zřejmě budou mít ještě několik let bohaté žně.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?