Itálie je nádherná země, která nabízí slavnou historii, vynikající jídla, chutná vína, elegantní módu a v neposlední řadě také neskutečně rychlá a krásná auta. K automobilkám jako jsou Ferrari, Maserati a Lamborghini se nově přidává značka Calafiore.
I tak malý stát jako je Monako může mít svůj vlastní autosalon. I když v tomto případě se nejedná o autosalon jak ho známe například ze Ženevy. Jde spíš o takovou výstavu toho nejluxusnějšího, co svět nabízí. Tato výstava nese název Top Marques Monaco, a své místo si na ní pravidelně získávají jen ty nejexkluzivnější produkty. Ať už se jedná o nové sportovní automobily, cenné veterány, nádherné šperky, luxusní jachty, či experimentální vozidla typu Aeromobil, které v sobě kombinuje možnost létání i ježdění po silnicích.
Brzy se však na této výstavě představí zcela nový italský výrobce vozidel, značka Calafiore Automobili. Hned její první model C10 by se měl pochlubit velice lehkou karoserií z uhlíkových vláken, konstrukcí s použitím titanu, hořčíku, leteckého hliníku či zlata a odjímatelnou střechou. Mnohem zajímavější jsou ale zprávy o motoru. Tím by totiž měla být dvakrát přeplňovaná V10, schopná vyprodukovat více jak 1.000 koní. Více informací se nám však zjistit nepovedlo.
Vývoj tohoto supersportu trval dechberoucích sedm let. Při jeho výrobě se autoři inspirovali jak proudovými letadly, tak závodními speciály pro závody 24h Le Mans. Představen bude 20.04.2017.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.