Umíte si představit, že malý model autíčka stojí skoro tolik, co větší rodinný dům? Tento příklad německého Volkswagenu vám ukáže, že nic není nemožné.
Na svědomí jej má firma Mattel, která krom slavných panenek Barbie vyrábí i autíčka značky Hot Wheels. V celé záplavě hraček se však tu a tam najdou kousky, které stojí naopak tolik, že se o ně sběratelé doslova perou.
Za skoro 4 miliony korun pak pořídíte červenou dodávku Volkswagen Mikrobus ve speciální plážové edici. A zatímco produkční verze autíčka měla surfová prkna po stranách vozu, tento prototyp je má ukrytá v kabině. A jelikož se díváme na upravené jednokusové autíčko z roku 1969, je jeho cena tak horentní.
A ačkoliv autíčko je staré přes 40. let, vypadá skoro jako nové. Zajímavé je to, že odborníci ze zahraničního pořadu Antiques Roadshow odhadli prodejní cenu autíčka na 100 až 150 tisíc dolarů. To je v přepočtu 2,5 až 3,8 milionu korun. Nastává pak otázka, kolik z nás by takové autíčko chtělo "náhodou" najít doma.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?