Recept na křížence kombíku a SUV je všude stejný. Plasty, světlá výška a dobrodružný název. To první u novinky s bleskem ve znaku reprezentuje obložení obou nárazníků (ve středu lakované), blatníků a prahů. Světlá výška narostla o 20 milimetrů (délka vozu pak o necelých 110 milimetrů), což také není málo. A jak asi víte již z minulé generace, novinka se jmenuje Country Tourer.
Kromě plastů se od standardního modelu odlišuje třeba i dvojitou koncovkou výfuku, jinak ale ze svého povedeného vnějšího vzhledu Insignia neztratila nic. Naopak, můžete si ji vylepšit prvky z programu Opel Exclusive, zahrnující třeba 15 unikátních laků karosérie, možnost vytvořit si vlastní barvu, vybírat z několika designů litých kol a samozřejmě i barev koženého čalounění.
Uvnitř je to celé především o prostoru. Kufr tak ukrývá až 1665 litrů prostoru, stejně jako bezdotykové otevírání víka. Střešní ližiny pak mají nosnost až 100 kilogramů. Palubní desku zdobí infotainment IntelliLink poslední generace, dále nebudou chybět ani multimediální prvky a moderní bezpečnostní asistenty z klasického provedení.
Přesnou paletu pohonných jednotek Opel nezveřejnil, chybět ale nebude osmistupňový automat a pohon všech kol s vektorováním točivého momentu, zadním diferenciálem a dvěma elektronicky řízenými vícelamelovými spojkami. Upraven byl podvozek FlexRide a přítomen bude i volič jízdních režimů. Premiéra nicméně proběhne až v září na IAA ve Frankfurtu, prodeje začnou prakticky ihned po skončení výstavy. Ve Velké Británii pak narazíte na stejné auto s logem Vauxhallu, v Austrálii se bude kombi prodávat jako Holden Commodore Tourer.