Nissan GT-R jako policejní auto? Proč ne! Vždyť, pokud uvidíte ve zpětné zrcátku zrovna tento vůz, víte, že nemá smysl utíkat...
Pokud prozkoumáme detaily vozu, z nápisů zjistíme, že patří do města „Skyline Metro“. Toto město bychom ale na mapě hledali marně. To si jen automobilka Nissan ráda hraje a po ostré okruhové verzi s označením Godzilla, upravila další verzi svého legendárního GT-R.
Upraveným policejním vozem se bude automobilka Nissan pyšnit na New York Auto Show 2017. Policejní GT-R ve verzi Copzilla dostalo černou matnou barvu se zlatými pruhy, která autu více než sluší. Dalším detailem, kterého bychom si bez vysvětlení nevšimli, je nápis „Pursuit # 23“. Číslo 23 automobilka zvolila zcela záměrně, jelikož číslice 2 je v japonštině vyslovována jako „ni“ a číslice 3 jako „san“, takže dohromady tvoří její oficiální název.
Pod kapotou se ukrývá legendární šestiválec o objemu 3,8 litru, posílený dvěma turby. A výkon? Pro policejní službu jistě dostatečných 565 koní (633 Nm). Agresivní design umocňuje přední ochranný rám, masivní zadní spoiler a 22“ kola.
Vytvořením fiktivního policejního vozu pro „město, které nikdy nespí“ automobilka Nissan potvrzuje svojí hravost a smysl pro úpravy a design. Z posledních podobných projektů stojí za zmínku například úprava modelu Nissan GT-R Track Edition, o které jsme vás nedávno informovali, či speciální edice Nissanu 370Z Heritage Edition.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.