Nissan GT-R jako policejní auto? Proč ne! Vždyť, pokud uvidíte ve zpětné zrcátku zrovna tento vůz, víte, že nemá smysl utíkat...
Pokud prozkoumáme detaily vozu, z nápisů zjistíme, že patří do města „Skyline Metro“. Toto město bychom ale na mapě hledali marně. To si jen automobilka Nissan ráda hraje a po ostré okruhové verzi s označením Godzilla, upravila další verzi svého legendárního GT-R.
Upraveným policejním vozem se bude automobilka Nissan pyšnit na New York Auto Show 2017. Policejní GT-R ve verzi Copzilla dostalo černou matnou barvu se zlatými pruhy, která autu více než sluší. Dalším detailem, kterého bychom si bez vysvětlení nevšimli, je nápis „Pursuit # 23“. Číslo 23 automobilka zvolila zcela záměrně, jelikož číslice 2 je v japonštině vyslovována jako „ni“ a číslice 3 jako „san“, takže dohromady tvoří její oficiální název.
Pod kapotou se ukrývá legendární šestiválec o objemu 3,8 litru, posílený dvěma turby. A výkon? Pro policejní službu jistě dostatečných 565 koní (633 Nm). Agresivní design umocňuje přední ochranný rám, masivní zadní spoiler a 22“ kola.
Vytvořením fiktivního policejního vozu pro „město, které nikdy nespí“ automobilka Nissan potvrzuje svojí hravost a smysl pro úpravy a design. Z posledních podobných projektů stojí za zmínku například úprava modelu Nissan GT-R Track Edition, o které jsme vás nedávno informovali, či speciální edice Nissanu 370Z Heritage Edition.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.