Pár dní zpět byl spuštěn prodej novinky z modelové nabídky značky Volkswagen. Nástupce Passatu CC zná své první ceny, ale ne každý je spokojen s jen jednou karosářskou variantou.
A právě od toho je tady designér X-Tomi Design, který se nám rozhodl ukázat, jak by mohla vypadat varianta Coupe. A ačkoliv klasický Arteon bude prozatím nabízen ve výbavách Elegance a R-Line, kupéčkové provedení vypadá o dost lépe.
Aktuálně je německá novinka k dispozici výhradně s nejvýkonnějšími motory TSI (206 kW/280 k) a Bi-TDI (176 kW/240 k). Ceny těchto vrcholných verzí začínají od 1 319 900 Kč (TSI Elegance 4Motion DSG), resp. 1 313 900 Kč (Bi-TDI Elegance 4Motion DSG). Umíte si ale představit, jak by to vypadalo, kdyby byla možnost koupě Arteonu Coupe 2.0 TSI 280 R-Line?
Časem sice dorazí i naftové provedení s klasickým naftovým dvoulitrem o výkonu 150 koní, ale tenhle motor by se k povaze kupéčka moc nehodil. A jak to vypadá se šancí na samotnou výrobu? Vedení značky se zatím k celé věci nevyjádřilo a co víc, do budoucna se spíše čeká příchod rodinnější verze Variant.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?