Pár dní zpět byl spuštěn prodej novinky z modelové nabídky značky Volkswagen. Nástupce Passatu CC zná své první ceny, ale ne každý je spokojen s jen jednou karosářskou variantou.
A právě od toho je tady designér X-Tomi Design, který se nám rozhodl ukázat, jak by mohla vypadat varianta Coupe. A ačkoliv klasický Arteon bude prozatím nabízen ve výbavách Elegance a R-Line, kupéčkové provedení vypadá o dost lépe.
Aktuálně je německá novinka k dispozici výhradně s nejvýkonnějšími motory TSI (206 kW/280 k) a Bi-TDI (176 kW/240 k). Ceny těchto vrcholných verzí začínají od 1 319 900 Kč (TSI Elegance 4Motion DSG), resp. 1 313 900 Kč (Bi-TDI Elegance 4Motion DSG). Umíte si ale představit, jak by to vypadalo, kdyby byla možnost koupě Arteonu Coupe 2.0 TSI 280 R-Line?
Časem sice dorazí i naftové provedení s klasickým naftovým dvoulitrem o výkonu 150 koní, ale tenhle motor by se k povaze kupéčka moc nehodil. A jak to vypadá se šancí na samotnou výrobu? Vedení značky se zatím k celé věci nevyjádřilo a co víc, do budoucna se spíše čeká příchod rodinnější verze Variant.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.