Odchod bývalého šéfdesignéra Škody Auto Jozefa Kabaně byl podle některých spojován s pro někoho nevzhledným faceliftem Octavie. Jak by ale při stejném postupu dopadl větší Superb?
To nám ukazují ilustrace Martina Wagenknechta z webu WagenDesign.com. A právě odkaz na další snímek jasně ukazuje, jak by mohla vlajková loď značky se šípem ve znaku vypadat. Nastává tak otázka, líbí se vám Superb s dvojitými světly? Nám určitě ano.
Při podrobnějším pohledu na snímky lze vidět, jak spodní linie vnější části dvojitých světel jdou poměrně ladně směrem nahoru. Navíc, rozdělení předních světel vypadá mnohem lépe, protože už v základu má Superb dravější světlomety s linkou.
Ve srovnání s Octavií pro rok 2017 to je naprosto jiná písnička. Superb po faceliftu však letos určitě nečekejme. Navíc podle dosavadních zpráv se rozdělení světlometů nedočká, bude se tak jednat o drobné kosmetické změny. I tak je ale nový počítačový výtvor hodně zajímavou podívanou.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?