Britská automobilka Jaguar a její speciální divize SVO chystá hodně ostrou novinku. Ta bude stát na základech modelu F-Type.
S informací přišli některé zahraniční zdroje a podle dostupných zpráv budou postaveny tři exempláře. Každý kousek pak půjde do vlastnictví jednoho z majitelů závodních stájí, takže specialitu s kočkou ve znaku na běžné silnici určitě nepotkáme.
Důležitou zprávou je fakt, že auta se budou účastnit evropské série GT4. Vývoj okruhových Jaguarů F-Type bude mít na starosti Graham Humprey, který má bohatí zkušenosti ze staveb a úprav speciálů značky BMW V12 LMR a Bentley GT3.
O dost zajímavější pak bude pohled na nafouklý okruhový F-Type. Určitě se dá očekávat dravý vzhled, šílený zvukový doprovod a doufejme, že jeho majitelé využijí jeho jízdních schopností do maxima. Zatím se ale neví, co bude vůz pohánět. V úvahu přichází buďto šesti nebo osmiválec.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?