Je to jen pár dní zpět, co jsme vám prozradili první detaily o nové generaci Volkswagenu Polo. Až dnes vám ale přinášíme první fotku vozu.
Po vzoru nového Seatu Ibiza můžeme čekat modulární platformu MQB-A0 a nebude od věci, když tu samou techniku dostane i čtvrtá generace Škody Fabia. Nováček by měl ale do segmentu přinést třeba plně digitální přístrojový panel, poslední generaci infotainmentů a samozřejmě i jízdní pomocníky. Třeba parkovací asistent ParkPilot.
Vybrané ovladače a přední sedadla pak budou importovány přímo z většího Golfu. A právě zde podobnost s Golfem teprve začíná. Nové Polo se do značné míry odhalilo právě před pár dny. Díky tomu můžeme vidět úzkou masku chladiče anebo světlomety s integrovanými LEDkami pro denní svícení. Ve výsledku je to vážně mini Golf a nelze se tomu ani moc divit.
Základem nového Pola se stane litrový tříválec TSI v hned čtyřech výkonových variantách (chybět nemá ani ekologická verze BlueMotion), výše pak bude posazena 1.5 TSI Evo s deaktivací válců o výkonu 96 kW (130 k) nebo 110 kW (150 k). Turbodiesely budou opět čtyřválcové a označené shodně jako 1.6 TDI. Třešničkou na dortu bude Polo GTI s výkonem přes 147 kW (200 k).
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?