Jistě už víte o příchodu nového Range Roveru Velar. Ten sází na dravost, eleganci a hlavně vynechává co nejvíce tlačítek v kabině. Nově se k němu ale přidává stylový doplněk.
Tím jsou hodinky Chronomaster El Primero Range Rover Velar Special Edition. A ačkoliv cena samotného Velaru činí v základu okolo 1,6 milionu Kč, nemusíte se bát, tyhle hodinky jsou mnohem levnější... V přepočtu by vás vyšly na 222 tisíc Kč.
A co tenhle doplněk nejen na ruku každého majitele Range Roveru Velar obsahuje? Tak předně zde najdeme měděný ciferník se šedými a černými prvky, dále kožený řemínek, jenž je zhotoven z pravé skotské kůže a nesmí chybět nápis Velar.
Hodinky má na svědomí slavná hodinářská značka Zenith a již dnes si můžete zadat objednávku. A mimochodem, nový Range Rover Velar se svou velikostí řadí mezi modely Evoque a Sport. V jeho motorovém prostoru najdeme celkem pět motorů, mezi nimiž nechybí ani dva naftové čtyřválce řady Ingenium s dvoulitrovým objemem (D180 a D240) a dále také dvoulitrový zážehový čtyřválec Ingenium (P250). Dále se objeví také třílitrový naftový šestiválec se dvěma turbodmychadly (D300) a třílitrový zážehový šestiválec s kompresorem (P380).
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.