Jistě už víte o příchodu nového Range Roveru Velar. Ten sází na dravost, eleganci a hlavně vynechává co nejvíce tlačítek v kabině. Nově se k němu ale přidává stylový doplněk.
Tím jsou hodinky Chronomaster El Primero Range Rover Velar Special Edition. A ačkoliv cena samotného Velaru činí v základu okolo 1,6 milionu Kč, nemusíte se bát, tyhle hodinky jsou mnohem levnější... V přepočtu by vás vyšly na 222 tisíc Kč.
A co tenhle doplněk nejen na ruku každého majitele Range Roveru Velar obsahuje? Tak předně zde najdeme měděný ciferník se šedými a černými prvky, dále kožený řemínek, jenž je zhotoven z pravé skotské kůže a nesmí chybět nápis Velar.
Hodinky má na svědomí slavná hodinářská značka Zenith a již dnes si můžete zadat objednávku. A mimochodem, nový Range Rover Velar se svou velikostí řadí mezi modely Evoque a Sport. V jeho motorovém prostoru najdeme celkem pět motorů, mezi nimiž nechybí ani dva naftové čtyřválce řady Ingenium s dvoulitrovým objemem (D180 a D240) a dále také dvoulitrový zážehový čtyřválec Ingenium (P250). Dále se objeví také třílitrový naftový šestiválec se dvěma turbodmychadly (D300) a třílitrový zážehový šestiválec s kompresorem (P380).
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.