SUV novinka od škodovky je velmi populární u veřejnosti a již není tajemstvím, že na nového Kodiaqa si někteří počkají i půl roku. My se dnes ale budeme věnovat oplastovanému provedení Scout.
Automobilka totiž vypustila do světa dvě nové fotografie. Ty až nyní ukazují, jak to vlastně bude vypadat v kabině vozu. Až doposud jsme to mohli jen odhadovat, jelikož podoba edice Scout byla známa jen zvenku. Podle nových snímků tak můžeme vidět logo Scout v opěradlech sedadel.
Podstatnějším prvkem však je dřevěné obložení. To je vůbec poprvé, kdy něco takového ve škodovce vidíme. Navíc, například Octavie Scout měla dekory v podobě "kamení", ale aby do terénu zaměřená edice dostala dřevo, to je lehce zvláštní.
Současně pochybujeme o tom, že dekory by byl z pravého dřeva. Jen dodejme, že základem verze Scout jsou stříbrně lakované středy obou nárazníků, stříbrné kryty zrcátek, stříbrné lišty kolem oken, stříbrné střešní ližiny a konečně maska chladiče, zasazená do stříbrného rámečku. V rámci výbavy čekejme i specifická 19palcová kola, zatmavená zadní okna, standardní full-LED světlomety a LED mlhovky.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.