Nová generace populárního modelu Hyundai i30 se představí ve verzi kombi. Stane se tak na blížícím se autosalónu v Ženevě a Hyundai zveřejnil první fotky.
Nový člen rodiny i30 zachovává nadčasový design svého pětidveřového sourozence a navíc přidává eleganci a univerzálnost rozšířené karosérie.
„Nová generace i30 kombi mluví designovým jazykem rodiny i30. Zachovává rodinnou identitu Hyundai v podobě kaskádovité mřížky chladiče," vysvětlil Thomas Bürkle, šéfdesignér evropské Hyundai Design Centra a dodal: „Díky zužující se linii střechy a dynamickým proporcím má vůz siluetu téměř jako kupé. Elegantní a dynamický profil je dále zdůrazněn výrazným chromovaným rámečkem bočních oken."
Nová generace i30 kombi oslaví svoji světovou premiéru na tiskové konferenci Hyundai v rámci ženevského autosalonu 7. března v 8:15 hodin (SEČ).
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.