Francouzský výrobce pneumatik Michelin představil nový produkt pro sportovní vozidla. Řadí se do kategorie UHP a dostal nejvyšší rychlostí index.
Nová pneumatika nese označení Michelin Pilot Sport 4 S a je určená pro sportovní a vysokovýkonná vozidla. A jelikož se může pochlubit nejvyšším indexem rychlosti Y - více než 300 km/h, je jasné, pro jaká auta se bude tohle obutí hodit nejvíce. Prakticky je novinka určena pro majitele všech BMW modelů v edici M, stranou ale nesmí zůstat ti, co vlastní hypersportovní vozy Ferrari nebo McLaren.
Nenechte se ale mýlit, i na klasická auta jako je VW Passat nebo Honda Civic desáté generace bude tahle pneumatika určitě vhodná. Na její schopnosti se již stačili podívat dvě nezávislé organizace: TÜV SÜD a DEKRA. Právě v nich se pneumatika Michelin Pilot Sport 4 S ukázala jako nejlepší na trhu, přičemž získala první místo v několika klíčových oblastech najednou.
Pokud vás novinka na poli pneumatik zaujala, buďte si jisti, že podle testů tahle guma vyniká v brzdění na suchém povrchu a na mokrém povrchu, v času na kolo na suché trati a její životnost je velmi dlouhá (v závislosti na stylu jízdy samozřejmě). Michelin Pilot Sport 4 S se při vývoji inspirovala motoristickým sportem a použita byla například při vytrvalostním závodu FIA World Endurance Championship (WEC) známým pod zkratkou 24h Le Mans.
Zajímavostí a výhodou zároveň je fakt, že pneumatika Michelin Pilot Sport 4 S dostala do vínku efektivní ochranu ráfku. Ta zabraňuje jeho poškození o obrubník. Guma využívá také technologii sametového efektu Premium Touch Technology, která zvyšuje kontrast nápisů na bočnicích a na pohled i na dotyk připomíná samet. Na závěr se sluší dodat, že přechůdcem byl model Michelin Pilot Super Sport a k dispozici bude novinka v 34 rozměrech s průměry 19 a 20 palců.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?