Legendární Dodge Viper letos čeká nemilosrdný konec. Automobilka totiž prozradila, že letos 31. srpna sjede z výrobní linky poslední kus. Otázka proto je, jak to bude s jeho nástupcem?
O to větší zájem ze strany veřejnosti vlastně výrobce čeká. A pomaličku se to začíná ukazovat. Podle nové informace produkce nestíhá pokrýt silnou poptávku. Navíc, konec Viperu byl zapříčiněn vlastně jen proto, že dle bezpečnostních předpisů musí být vybaven hlavovými airbagy, jenž do něj ale nejdou za žádnou cenu instalovat.
A pokud si myslíte, že stále máte šanci na koupi Vipera, raději byste měli sledovat světové inzertní portály a koupit ojetinu. Automobilka totiž říká, že nový model prakticky není možné koupit, všechny jsou dopředu vyprodané. Podle koncernu FCA ale nemusíme smutnit.
Ve výhledu několika let nás čeká nástupce, který by mohl sdílet techniku s chystanou sportovní Alfou Romeo. V plánu je možná spolupráce s italským Ferrari, jenže i kdyby to byla pravda, dřív jak v roce 2020 nic podobného Viperu nepřijde.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?