Korejská automobilka SsangYong překvapila svět. Nově totiž oznámila, že jako první na světě vytvořila systém automatického otevírání a zavírání oken za pomoci dotyku samotných oken. Kdy tenhle prvek ale budeme moci sami vyzkoušet?
Podle současných zpráv by se tak mělo stát ještě před koncem letošního roku. Korejci už navíc předvedli první prezentaci systému, ačkoliv jen interní pro své nejdůležitější zaměstnance. Ti si mohli nový systém ovládání oken za pomoci doteku na místě zkusit v praxi.
Korejská automobilka současně také prozradila, že první modelem s tímto prvkem výbavy se stane malý crossover Tivoli. Během příštích tří let dokonce dojde k odhalení dalších tří nových modelů, které by tenhle prvek měli dostat. Je ale otázkou, zda bude již v základu, nebo až za příplatek.
Do roku 2020 však počítejme s novou generací velkého SUV se jménem Rexton. Ten se nejspíše dočká i elektrické verze, jelikož chce Ssangyong provést nemalou elektrifikací celé své modelové nabídky. I s tím souvisí nové ovládání oken, které prakticky vytlačí klasická tlačítka ze dveří.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?