Jste milovnice nebo milovník závodních her na počítačích nebo konzolích? Pak se těšte na letošní červenec. Na trh totiž dorazí nový díl série závodů DiRT.
Hru z prostředí rally závodů si budete moci zahrát na konzoli Xbox One a PS4. Ochuzeni ale nebudou také majitelé výkonnějších počítačů. Další pokračování se přitom očekávalo dlouhých pět let. Přesně v roce 2011 totiž vyšel díl DiRT 3 a oproti němu se můžeme u čtyřky těšit na mnoho novinek.
Podle samotných slov vývojářů se ale čekání fanoušků vyplatilo. V novém DiRTU bude obsažena oficiální licence FIA World Rallycross Championship. Ale pozor, kdo nebude chtát za každou cenu brázdit rally okruhy, může si zazávodit také v závodě Super Trucks nebo v buginách.
Novinkou je také sekce Your Stage, v níž si můžete vytvořit svou vlastní trasu rychlostní zkoušky. Na výběr bude pět světových zemí, obtížnosti a délky. Ve výsledku se dá výsledek závodu sdílet on-line. O propracovanosti hry hovoří i fakt, že na vývoji nového dílu se podíleli závodníci Peter Solberg a Kris Meeke.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?