Nový model od legendární značky Alpine je již hotový a prakticky nic mu nebrání ke vstoupení do prodeje. Ty se spustí již letos v září, jenže ne na všech trzích.
Například v České republice se nové sportovního kupé začne prodávat o něco později. Ptáte se proč? Jedním z důvodů je fakt, že přednost dostane Polsko, Rakousko a Německo. Podle českého zastoupení značky Renault se nejbližšími městy s možností zakoupení nového Alpine stanou Vídeň, Katovice a Mnichov.
Češi si musí počkat až do druhé půlky roku 2018. V ní se spustí druhé kolo prodejů, přičemž na řadu přijdou ostatní trhy, tedy i Česko. Přitom už nyní je spuštěn předprodej prvních 1 955 kusů a jak se dalo čekat, první úvodní kusy byly vyprodány za pouhé čtyři dny.
Premiéra vozu se přitom uskuteční až letos na ženevském autosalonu v březnu. Zatím se neví, co bude pod kapotou, ovšem spekulace hovoří o přeplňovaném motoru 1,8 TCe. Ten bude uložen uprostřed a nabídne dvě výkonnové varianty - 280 a 325 koní.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.