Kodiaq Scout nebude na ženevském stánku Škodovky osamocen. Společnost mu totiž bude vedle klasických variant dělat i vizuálně sportovní Kodiaq Sportline. Ten se na prvních fotkách představuje v atraktivní červené, konkurovat mu budou především vlastní řady.
Zatímco Scout bude hrát na dobrodružné cítění zájemců o největší české SUV, Sportline si pohraje s jejich emocemi. Na rozdíl od včerejšího přehršle stříbrné má sportovní provedení masku chladiče, střešní nosiče, kryty vnějších zpětných zrcátek a rámečky kolem bočních oken v černé barvě. Do zadního nárazníku je zakomponována tenká stříbrná linka, nechybí dále ani zatmavená zadní okna, boční otěrové lišty v barvě karosérie, loga modelu a 19palcová kola, zaměnitelná za o palec větší ráfky.
Čtěte také: Absurdita dosáhla vrcholu. Proč vlastně Kodiaq Scout existuje?
Uvnitř čekají sportovní přední sedadla s integrovanou opěrkou, potažená Alcantarou se stříbrným prošíváním a u řidiče také s elektrickým nastavováním. Multifunkční volant je stejně jako hlavice řadicí páky potažen kůží, posádky může nově na displeji také sledovat ukazatele přetížení, plnicího tlaku turbodmychadla, aktuálního výkonu motoru, teploty oleje a chladicí kapaliny. Ve výbavě dále nechybí ambientní LED osvětlení interiéru, barevný MaxiDOT, elektricky sklopná a vyhřívaná zrcátka nebo vnitřní zpětné zrcátko s dešťovým senzorem a funkcí automatického stmívání. Podobně jako u Scoutu mezi příplatky najdeme navigace Columbus s 9,2palcovým displejem ve skleněném designu.
|||photogalleryInArticle '300617##Škoda Kodiaq Sportline ukazuje emocionální já velkého SUV.##Škoda Auto@@300616##Škoda Kodiaq Sportline ukazuje emocionální já velkého SUV.##Škoda Auto@@300615##Škoda Kodiaq Sportline ukazuje emocionální já velkého SUV.##Škoda Auto@@300614##Škoda Kodiaq Sportline ukazuje emocionální já velkého SUV.##Škoda Auto@@300613##Škoda Kodiaq Sportline ukazuje emocionální já velkého SUV.##Škoda Auto@@300612##Škoda Kodiaq Sportline ukazuje emocionální já velkého SUV.##Škoda Auto'||Pod kapotou se počítá se stejnou čtveřicí jednotek jako u Scoutu, to znamená základní 1.4 TSI o výkonu 110 kW (150 k), 2.0 TSI o výkonu 132 kW (180 k), 2.0 TDI o výkonu 110 kW (150 k) a konečně 2.0 TDI o výkonu 140 kW (190 k). Standardně má Sportline poháněná všechna kola, u slabšího benzínu i dieselu může zákazník volit mezi manuálem a DSG, silnější motory mají automat standardně. Dále nebudou chybět volič jízdního profilu s režimy Normal, Sport, Eco, Comfort, Individual a Snow, respektive možnost připlatit si za adaptivní tlumiče. Premiéru bude mít Kodiaq Sportline v březnu na ženevském autosalonu.
Renault je na trhu známý pro spolehlivá a kvalitně postavená auta, ale do světa superaut nikdy výrazně nepronikl. Když tedy francouzská automobilka tvrdí, že jedno vytvořila, vzbuzuje to oprávněnou zvědavost.
Legendární moderátorská trojice Clarkson, May a Hammond se znovu objeví na obrazovkách v nové show, která naváže na jejich ikonická motoristická dobrodružství.
Mercedes-Benz představil novou verzi elektrického CLA, který se považuje za nejchytřejší a nejefektivnější model značky. Tento elektromobil je očekávaným nástupcem v segmentu základních elektromobilů a má ambici stát se přímým konkurentem pro Tesla Model 3. Jaký dojem zanechává nový Mercedes CLA na první pohled? To se dozvíte v našem exkluzivním pohledu na tento model.
Před dvanácti lety Mercedes-Benz poprvé představil model CLA a zájem o něj nepolevuje. Nyní automobilka odhalila třetí generaci, která posouvá hranice technologie a designu na zcela novou úroveň.
Xiaomi začalo dodávat svůj elektrický sporťák SU7 Ultra prvním zákazníkům, ale místo oslav řeší nečekané problémy. Spekulanti okamžitě rozjeli přeprodej za vyšší ceny a zloději se zaměřili na luxusní zlaté logo, které mizí z vozů a končí v online aukcích.
Čas letí jako voda a od premiéry první verze GR Yarisu v Tokiu uběhlo v lednu už 5 let. Proto na počátku roku 2024 nastal čas představit první modernizaci, která měla za cíl odstranit neduhy a celkově vůz posunout ještě úroveň výš. Jak se to povedlo?
Čínská automobilka BYD pracuje na své expanzi v Německu a přivádí na trh kompaktní SUV Atto 2. Zároveň plánuje výrazné posílení své dealerské sítě ještě před koncem roku.
Lamborghini chystá revoluci – jeho první elektromobil bude zároveň nejsilnějším vozem v historii značky. Italská automobilka vsadí na špičkovou platformu koncernu VW Group, která slibuje extrémní výkon i luxusní technologie.
Xiaomi, známý především jako výrobce mobilních telefonů a elektroniky, se loni odvážně pustil do automobilového průmyslu se sedanem SU7. Jeho ambice ale nezůstaly u prvního kroku – brzy následovala prémiová verze Ultra, která se právě dostala do prodeje. Nový model překvapil trh svou výrazně nižší cenou, než se původně očekávalo.
Společnost Nissan potvrdila, že k 1. dubnu letošního roku skončí ve funkci generálního ředitele Makoto Uchida. Jeho nástupcem se stane Ivan Espinosa, dosavadní ředitel plánování, který se tímto krokem stane čtvrtým generálním ředitelem společnosti za posledních osm let.
Po delší době se do našeho testu dostala čtvrtá generace Škody Octavia v oblíbené konfiguraci s dvoulitrovým turbodieselem o výkonu 110 kW a automatickou převodovkou DSG. Oproti verzi před modernizací přináší osvěžený design, nové motorizace, lepší infotainment a pár dalších detailů. Je dieselová verze optimální volbou nebo má smysl sáhnout spíše po levnější benzínové variantě 1.5 eTSI s totožným výkonem?
Audi A6 e-tron, čistě elektrická verze, byla loni v létě jedním z nových přírůstků do portfolia, ale to neznamená konec spalovacích motorů. K elektrické variantě se nyní připojuje nový model A6 Avant, který stále využívá tradiční naftové a benzínové motory. I když je vybaven mild-hybridním systémem, stále patří k nejtradičnějším pohonům, které si můžete pořídit v segmentu prémiových vozů.