Kodiaq Scout nebude na ženevském stánku Škodovky osamocen. Společnost mu totiž bude vedle klasických variant dělat i vizuálně sportovní Kodiaq Sportline. Ten se na prvních fotkách představuje v atraktivní červené, konkurovat mu budou především vlastní řady.
Zatímco Scout bude hrát na dobrodružné cítění zájemců o největší české SUV, Sportline si pohraje s jejich emocemi. Na rozdíl od včerejšího přehršle stříbrné má sportovní provedení masku chladiče, střešní nosiče, kryty vnějších zpětných zrcátek a rámečky kolem bočních oken v černé barvě. Do zadního nárazníku je zakomponována tenká stříbrná linka, nechybí dále ani zatmavená zadní okna, boční otěrové lišty v barvě karosérie, loga modelu a 19palcová kola, zaměnitelná za o palec větší ráfky.
Čtěte také: Absurdita dosáhla vrcholu. Proč vlastně Kodiaq Scout existuje?
Uvnitř čekají sportovní přední sedadla s integrovanou opěrkou, potažená Alcantarou se stříbrným prošíváním a u řidiče také s elektrickým nastavováním. Multifunkční volant je stejně jako hlavice řadicí páky potažen kůží, posádky může nově na displeji také sledovat ukazatele přetížení, plnicího tlaku turbodmychadla, aktuálního výkonu motoru, teploty oleje a chladicí kapaliny. Ve výbavě dále nechybí ambientní LED osvětlení interiéru, barevný MaxiDOT, elektricky sklopná a vyhřívaná zrcátka nebo vnitřní zpětné zrcátko s dešťovým senzorem a funkcí automatického stmívání. Podobně jako u Scoutu mezi příplatky najdeme navigace Columbus s 9,2palcovým displejem ve skleněném designu.
|||photogalleryInArticle '300617##Škoda Kodiaq Sportline ukazuje emocionální já velkého SUV.##Škoda Auto@@300616##Škoda Kodiaq Sportline ukazuje emocionální já velkého SUV.##Škoda Auto@@300615##Škoda Kodiaq Sportline ukazuje emocionální já velkého SUV.##Škoda Auto@@300614##Škoda Kodiaq Sportline ukazuje emocionální já velkého SUV.##Škoda Auto@@300613##Škoda Kodiaq Sportline ukazuje emocionální já velkého SUV.##Škoda Auto@@300612##Škoda Kodiaq Sportline ukazuje emocionální já velkého SUV.##Škoda Auto'||Pod kapotou se počítá se stejnou čtveřicí jednotek jako u Scoutu, to znamená základní 1.4 TSI o výkonu 110 kW (150 k), 2.0 TSI o výkonu 132 kW (180 k), 2.0 TDI o výkonu 110 kW (150 k) a konečně 2.0 TDI o výkonu 140 kW (190 k). Standardně má Sportline poháněná všechna kola, u slabšího benzínu i dieselu může zákazník volit mezi manuálem a DSG, silnější motory mají automat standardně. Dále nebudou chybět volič jízdního profilu s režimy Normal, Sport, Eco, Comfort, Individual a Snow, respektive možnost připlatit si za adaptivní tlumiče. Premiéru bude mít Kodiaq Sportline v březnu na ženevském autosalonu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.