Jaguar F-Type dostal před pár dny facelift a ani nám neuteklo nic z jeho nových vlastností. Nyní ale novinka ve verzi 400 prošla Photoshopem a výsledek je zajímavý.
Vznikla totiž verze Shooting Brake, kterou má na svědomí designér X-Tomi design. Když se podíváte na jeden vzniklý snímek, asi kde kdo si vybaví legendární BMW Z3 Coupé. Podoba novinky z Británie je totiž víc než velká a s oranžovým lakem karoserie to Jagu moc sluší.
No řekněte sami, líbil by se vám Jaguar F-Type 400 Sport s nově navrženou karoserií? Nám určitě ano a je škoda, že nic takového Jaguar nechce vyrábět. Verze 400 Sport vlastně překlenuje obrovskou mezeru mezi F-Type V6 a V8 S R. Jeho přeplňovaný 3,0litrový benzinový šestiválec pak produkuje 400 koňských sil.
Mimochodem, jedná se vlasně o jedno roční limitovanou edici. Motor nabídne točivý moment 460 Nm a vždy spolupracuje s osmistupňovým automatem, pohonem zadních nebo všech kol a mechanickým diferenciálem s omezenou svorností. O bezpečné zastavení se postarají kotoučové brzdy schované za 20palcovými koly. Vpředu mají kotouče rozměr 380 milimetrů, vzadu pak 376 milimetrů.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.