Kdo má rád auta značky BMW a líbí se mu model i8, pak s velkou dávkou štěstí může vlastnit novou limitovanou edici Protonic Dark Silver Edition. Té se vyrobí jen 180 kusů a do České republiky míří jeden kousek.
O to vzácnější jeho vlastnictví bude, takže není divu, že cenovka tohoto klenotu se pohybuje na hranici 4,1 milionu (konkrétně 4 063 982 Kč). Plug-in hybridní sportovní vůz v nové edici se liší především dle kombinace leskle černých prvků s tmavě šedou barvou.
Dále na jednoho českého majitele čeká odlišně zbarvený rámeček masky chladiče a lišty v zadní části vozu s matným lakem Frozen Grey. A jak je to vlastně s jeho výkonem? Unikátní BMW i8 Protonic Dark Silver Edition pohání klasická soustava benzinového motoru s elektromotorem, což mu dodává výkon 362 koní a točivý moment 320 Nm.
Zrychlení z nuly na sto km/h je dílem 4,4 sekund. Zajímavostí je fakt, že dotyčná pohonná jednotka získala titul Motor roku 2016, což vypovídá o jejích kvalitách. Případní zájemci o speciální edici i8 by měli raději co nejdříve kontaktovat svého nejbližšího prodejce.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.