Měnit nějak zásadně vnější vzhled F-Typu by byl skoro až hřích. Designérům britské automobilky se vkusně povedlo navázat na klasické předchůdce vozu, pro nový modelový rok tak přišly ke slovu spíše decentní změny. Tou hlavní je instalace adaptivních full-LED předních světel s diodami pro denní svícení ve tvaru písmene J, nejviditelnější je ale nový nárazník s upravenými nasávacími otvory, poskytující nyní větší rozdíl mezi jednotlivými verzemi. Mírnou úpravou prošla i skupinová LED světla, jež mají nyní více zatmavenou optiku.
Infotainment Touch Pro přichází ve své poslední verzi s osmipalcovou obrazovkou, navigací, 4G připojení k internetu, rozhraním pro iOS i Android a volitelným audiem Meridian s deseti nebo dvanácti reproduktory. Spojena s ním je také mobilní aplikace ReRun, vyvinutá v kolaboraci s GoPro. Tato kamera na kapotě umí zaznamenávat jízdu automobilu a aplikace ReRun ji pak v reálném čase doplňuje telemetrickými daty. Aby celé ústrojí fungovalo, stačí mít chytrý telefon bezdrátově připojený ke kameře a přes USB k infotainmentu ve voze. Výsledné video si majitel vozu jednoduše stáhne ve vysokém rozlišení a může ho nasdílet na sociální sítě.
Nejvýraznější změnou jsou ale i tak lehčí a jinak tvarovaná sportovní sedadla. Jejich konstrukce je z magnézia a oproti předchozím sedačkám zaznamenají úsporu osmi kilogramů. Vedle toho je možné je posunout ještě o dalších 50 milimetrů dozadu, případně připlatit si za vyhřívání a odvětrávání. Nová sedadla budou k dispozici ve verzích Sport a Performance (mají ještě anatomičtější tvarování a volitelné čalounění kůží Siena Tan), přičemž ve druhém případě je najdeme u modelů 400 Sport, R a SVR. Mimo sedačky pak lehkých změn doznala podoba dekoračních ploch a ploch ovladačů, napříč nabídkou je za příplatek dostupné karbonové obložení.
Již tak širokou nabídku verzí nyní doplňuje F-Type 400 Sport (ano, zmíněn je již výše), což je dvanácti měsíci omezená série, vítající příchod omlazeného modelu. Ten dostal pod kapotu kompresorem dopovaný šestiválec posílený na 294 kW (400 k) a 460 Nm v kombinaci s osmistupňovým automatem, pohonem zadních nebo všech kol a mechanickým diferenciálem s omezenou svorností. Kotoučové brzdy za 20palcovými koly mají nyní průměr 380 milimetrů vpředu a 376 milimetrů vzadu.
V základu je též systém Configurable Dynamics, upravující nastavení řízení, převodovky nebo tlumičů. Vizuálně nechybí specifické žluté a šedé znaky, paket Sport Design (přední splitter, nástavce prahů a šedivý difuzor) a výběr mezi stříbrnou Indus, černou Santorini nebo bílou Yulong. Uvnitř jsou žluté kontrastní prošívání koženého čalounění, jméno modelu na hlavových opěrkách, dekory z kartáčovaného hliníku nebo pádla převodovky z anodizovaného hliníku. Jako kupé přijde F-Type 400 Sport na jako kupé na nejméně 2 728 429 korun a jako roadster pak na 2 921 787 korun.
Čistě nomenklaturní změnou je přejmenování F-Typu S na F-Type R-Dynamic, pod kapotou ale zůstává třílitrový šestiválec s kompresorem o výkonu 250 kW (340 k) nebo 280 kW (380 k). Zadní kola pohání osmistupňový automat nebo šestistupňový manuál, čtyřkolka se silnější jednotkou má vždy automat. Stejnou nabídku má i základní provedení F-Type. To vrcholná provedení R a SVR mají pětilitrový osmiválec s kompresorem o výkonu 405 kW (550 k), respektive 423 kW (575 k), pohon všech kol a osmistupňový automat. Ceny kupé se pohybují mezi 1 811 249 až 3 828 561 korunami, roadster stojí od 2 005 696 do 4 021 314 korun.