Odstrašující příklad pro všechny modernizace? Přesluhující SsangYong Korando C

ar6, 7. ledna 2017, 00:43 Google+

SsangYong Korando, v mezičase navíc ještě s písmenem C v názvu, slouží letos již sedmý rok. Jeden facelift prodělal před čtyřmi lety, nyní je místo nové generace na řadě druhý. A ten tak nějak odpovídá někdejším designovým kontroverzím jihokorejské automobilky.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
SsangYong Korando C dostal omlazený design karosérie i kabiny.

SsangYong Korando C dostal omlazený design karosérie i kabiny. | foto: SsangYong

Sdílejte článek

SsangYong chystá na příštích několik let silnou modelovou ofenzívu, po níž ho údajně vůbec nepoznáme. Než k ní ale dojde, připravili Jihokorejci poslední facelift kompaktnímu SUV Korando C. Nejvíce se změny dotkly přední části, kde jsou nyní ostřeji řezaná světla s diodami pro denní svícení ve tvaru diamantu, mnohem komplikovanější maska chladiče se dvěma stříbrnými linkami a přepracovaný nárazník. Ten zahrnuje nejen větší mlhovky, ale též jiný nasávací otvor. Zadní část je ve změnách mnohem mírnější, v podstatě se smrskly jen na jinou optiku světlometů. Celek pak dotvářejí nová 18palcová litá kola, nabídku verzí doplnila plně vybavená edice Extreme (na fotkách model se červeným lakem karosérie).

Kabina je jakýmsi střetem dvou světů. Na jedné straně se Korando C chlubí infotainmentem se sedmipalcovou obrazovkou, na té druhé má displej klimatizace obstarožní grafiku s oranžovým podbarvením. Mezi příplatky pak nechybí audio Infinity od společnosti Harman Audio. Mimo středový panel se změnil i přístrojový štít, mající vedle dvou analogových budíků též obrazovku palubního počítače mezi nimi. Zajímavostí je šest možných barev podsvícení přístrojů. Vyhřívaný multifunkční volant má nově nepravidelný tvar, jestli s ním půjde lépe manipulovat je otázkou. Výhodou Koranda je vysoká variabilita a celková prostornost kabiny, což ale při rozvoru 2650 milimetrů není až takovým překvapením.

Pod kapotou jihokorejské specifikace zůstává 2.2litrový turbodiesel e-XDi o výkonu 131 kW (178 k) s točivým momentem 400 Nm. Poháněna jsou přední nebo všechna kola (se čtyřmi jízdními režimy), a to prostřednictvím manuálního nebo automatického šestikvaltu. Prodej vozu v Jižní Koreji už běží, celkem jsou v nabídce čtyři výbavové stupně s cenovým rozpětím od 22 430 000 do 28 770 000 wonů (cca 480 000 až 616 000 korun). Evropská premiéra se pravděpodobně uskuteční v Ženevě, prodej se rozběhne chvíli potom.

Loading...
 
Vytisknout

Diskuze: Odstrašující příklad pro všechny modernizace? Přesluhující SsangYong Korando C

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Ilustrační foto

Koupit si nyní auto je extrémně výhodné. Podívejte se proč

Hyundai Kona Electric

Hyundai přispěje České republice v boji proti nemoci COVID-19

Toyota

CO JE BLOCKCHAIN a proč začala Toyota testovat využití této technologie?

Škoda Octavia Combi RS TDI

Čtyřleté Octavie, i30 a Cee´dy zlevnily. Jak dopadly SUV a luxusní vozy?

e-Bulli

Nový e-BULLI, znovuzrození legendy s nejmodernější technikou

PSA Groupe

Skupina PSA a její fungování v současném výjimečném stavu

Toyota H2 Truck

Toyota vyvíjí vodíkové nákladní auto

Toyota C-HR Hybrid

Test: Toyota C-HR s hybridním ústrojím 4. generace a úžasnou spotřebou pro čistou radost z jízdy

Ferrari

Dokonalá kombinace: Klasické Ferrari, nádherná modelka a pláž v Miami

Moskvič 2141

CO JE TO SLEEPER a proč je tenhle Moskvič Aleko s výkonem 300 koní tím pravým?

reklama

Doporučujeme

Honda NeuV ukazuje nejnovější způsob na poli sdílené městské dopravy.

MHD v ohrožení?! Auta podobná nové Hondě možná již brzy zaplaví velká města

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Čtyřleté Octavie, i30 a Cee´dy zlevnily. Jak dopadly SUV a luxusní vozy?

  2. Test: Toyota C-HR s hybridním ústrojím 4. generace a úžasnou spotřebou pro čistou radost z jízdy

  3. Nový e-BULLI, znovuzrození legendy s nejmodernější technikou

  4. Koupit si nyní auto je extrémně výhodné. Podívejte se proč

  5. CO JE BLOCKCHAIN a proč začala Toyota testovat využití této technologie?

  6. CO JE TO SLEEPER a proč je tenhle Moskvič Aleko s výkonem 300 koní tím pravým?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud