Volkswagen ke konci roku 2016 představil své první sedmimístné SUV se jménem Atlas. V Evropě (pokud se vůbec bude na náš trh dovážet) však ponese označení Teramont. A jelikož Američané jsou nedočkaví, není divu, že na svět se dostaly fotky verze R-Line.
A jelikož si od letošního jara mohou Američané vybrat verzi s přeplňovaným dvoulitrem o výkonu 238 koní nebo s 3,6litrovým atmosférickým šestiválcem s výkonem 280 koní, edice R-Line se víc než hodí. Potrhne totiž ještě víc agresivitu a dynamiku, kterou nabídne druhá výkonnější motorizace.
Důležitou informací je fakt, že model Atlas vlastně vznikl výhradně pro USA. Značka tím chce napravit svou naprosto poničenou reputaci s naftovými motory TDI. Díky tomu není divu, že se Atlas nabízí s benzinovými jednotkami, naftě by asi nikdo teď moc nevěřil.
Novinka s paketem R-Line se ukáže za týden na dalším ročníku autosalonu v Detroitu. Každý jí pak pozná podle agresivnějších nárazníků, širších bočních prahů anebo velkých litých kol o velikosti 20". Posledním prvkem jsou nezbytná loga na přídí a bocích vozu.
Jisté změny se dostanou také do kabiny, takže Američané nemusejí mít strach, že by jejich Atlas vypadal sportovně jen zvenčí. Trošku potíž ale bude s prodejem samotného kitu. I když jde Atlas do prodeje letos v březnu, R-Line výbava bude dostupná zřejmě až v květnu. Volkswagen chce totiž natáhnout pozornost o vůz co nejvíc a tak nechce nabídnout "vše a hned" najednou.
Renault je na trhu známý pro spolehlivá a kvalitně postavená auta, ale do světa superaut nikdy výrazně nepronikl. Když tedy francouzská automobilka tvrdí, že jedno vytvořila, vzbuzuje to oprávněnou zvědavost.
Legendární moderátorská trojice Clarkson, May a Hammond se znovu objeví na obrazovkách v nové show, která naváže na jejich ikonická motoristická dobrodružství.
Mercedes-Benz představil novou verzi elektrického CLA, který se považuje za nejchytřejší a nejefektivnější model značky. Tento elektromobil je očekávaným nástupcem v segmentu základních elektromobilů a má ambici stát se přímým konkurentem pro Tesla Model 3. Jaký dojem zanechává nový Mercedes CLA na první pohled? To se dozvíte v našem exkluzivním pohledu na tento model.
Před dvanácti lety Mercedes-Benz poprvé představil model CLA a zájem o něj nepolevuje. Nyní automobilka odhalila třetí generaci, která posouvá hranice technologie a designu na zcela novou úroveň.
Xiaomi začalo dodávat svůj elektrický sporťák SU7 Ultra prvním zákazníkům, ale místo oslav řeší nečekané problémy. Spekulanti okamžitě rozjeli přeprodej za vyšší ceny a zloději se zaměřili na luxusní zlaté logo, které mizí z vozů a končí v online aukcích.
Čas letí jako voda a od premiéry první verze GR Yarisu v Tokiu uběhlo v lednu už 5 let. Proto na počátku roku 2024 nastal čas představit první modernizaci, která měla za cíl odstranit neduhy a celkově vůz posunout ještě úroveň výš. Jak se to povedlo?
Čínská automobilka BYD pracuje na své expanzi v Německu a přivádí na trh kompaktní SUV Atto 2. Zároveň plánuje výrazné posílení své dealerské sítě ještě před koncem roku.
Lamborghini chystá revoluci – jeho první elektromobil bude zároveň nejsilnějším vozem v historii značky. Italská automobilka vsadí na špičkovou platformu koncernu VW Group, která slibuje extrémní výkon i luxusní technologie.
Xiaomi, známý především jako výrobce mobilních telefonů a elektroniky, se loni odvážně pustil do automobilového průmyslu se sedanem SU7. Jeho ambice ale nezůstaly u prvního kroku – brzy následovala prémiová verze Ultra, která se právě dostala do prodeje. Nový model překvapil trh svou výrazně nižší cenou, než se původně očekávalo.
Společnost Nissan potvrdila, že k 1. dubnu letošního roku skončí ve funkci generálního ředitele Makoto Uchida. Jeho nástupcem se stane Ivan Espinosa, dosavadní ředitel plánování, který se tímto krokem stane čtvrtým generálním ředitelem společnosti za posledních osm let.
Po delší době se do našeho testu dostala čtvrtá generace Škody Octavia v oblíbené konfiguraci s dvoulitrovým turbodieselem o výkonu 110 kW a automatickou převodovkou DSG. Oproti verzi před modernizací přináší osvěžený design, nové motorizace, lepší infotainment a pár dalších detailů. Je dieselová verze optimální volbou nebo má smysl sáhnout spíše po levnější benzínové variantě 1.5 eTSI s totožným výkonem?
Audi A6 e-tron, čistě elektrická verze, byla loni v létě jedním z nových přírůstků do portfolia, ale to neznamená konec spalovacích motorů. K elektrické variantě se nyní připojuje nový model A6 Avant, který stále využívá tradiční naftové a benzínové motory. I když je vybaven mild-hybridním systémem, stále patří k nejtradičnějším pohonům, které si můžete pořídit v segmentu prémiových vozů.