S novým rokem 2017 příchází další část dostavby několika úseků našich dálnic. Nejvíc budou potěšeni řidiči, co často jezdí z Prahy do Hradce Králové.
Podle plánu ŘSD se totiž letos na konci léta konečně propojí současný konec dálnice D11 s obchvatem Hradce Králové. Díky tomu se po víc jak deseti letech podaří dokončit jednu ze tří nejhlavnějších dálnic v ČR. Kromě toho se dostaví další dva úseky na dálnici D3.
Konkrétně jde o části mezi Veselím nad Lužnicí a Bošilcem a o část obchvatu mezi Borkem a Úsilným u Českých Budějovic. Další prodloužení se týká dálnice D4 u Příbrami, což se stane v letošní polovině září. Díky tomu se někteří řidiči mnohem snáze dostanou do cíle svých cest.
Krom toho se bude dále pracovat na dálnici D1. Letos se objeví další omezení, takže se dosavadní cesta po D1 v obou směrech prodlouží přibližně o půl hodinu. Další informací je fakt, že řidiči od letoška nebudou potřebovat mít dálniční známku na 111 kilometrech dálničních úseků vedoucích v těsné blízkosti měst.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.