Každý model vozu je potřeba časem modernizovat a tahle procedura se nevyhne ani již tři roky prodávanému BMW i8. Modernizace dorazí již v příštím roce a hlavní zprávou je, že má dojít k nárůstu výkonu.
S informací přichází zahraniční BMW Blog, který na základě informací "někoho" z automobilky prozradil, co vše se u i8 změní. Nečekejte změnu pohonné jednotky, stále zde bude tříválcový benzinový motor s objemem 1,5 litru, který bude podpořen dvěma elektromotory.
Jenže celkový výkon soustavy se zvýší z 357 na 372 koní. Současně s tím ale nemá být omezen celkový dojezd. Ba naopak, i přes nárůst výkonu se má lehce navýšit, přičemž pomoci tomu mají větší baterie s kapacitou okolo 10 kWh. Současná i8 má přitom kapacitu baterii "jen" 7,1 kWh.
A jelikož facelift auta musí napravit některé nedostatky, změny se dotknou tlumičů a pružin. Auto by mělo ve výsledku nabídnout ještě více ostřejší jízdu a stabilitu ve vyšších rychlostech. Další podrobnosti o modernizaci zatím k dispozici nejsou, tudíž si musíme počkat na rok 2017, kdy se uvolní další informace.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?