Každý model vozu je potřeba časem modernizovat a tahle procedura se nevyhne ani již tři roky prodávanému BMW i8. Modernizace dorazí již v příštím roce a hlavní zprávou je, že má dojít k nárůstu výkonu.
S informací přichází zahraniční BMW Blog, který na základě informací "někoho" z automobilky prozradil, co vše se u i8 změní. Nečekejte změnu pohonné jednotky, stále zde bude tříválcový benzinový motor s objemem 1,5 litru, který bude podpořen dvěma elektromotory.
Jenže celkový výkon soustavy se zvýší z 357 na 372 koní. Současně s tím ale nemá být omezen celkový dojezd. Ba naopak, i přes nárůst výkonu se má lehce navýšit, přičemž pomoci tomu mají větší baterie s kapacitou okolo 10 kWh. Současná i8 má přitom kapacitu baterii "jen" 7,1 kWh.
A jelikož facelift auta musí napravit některé nedostatky, změny se dotknou tlumičů a pružin. Auto by mělo ve výsledku nabídnout ještě více ostřejší jízdu a stabilitu ve vyšších rychlostech. Další podrobnosti o modernizaci zatím k dispozici nejsou, tudíž si musíme počkat na rok 2017, kdy se uvolní další informace.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.