Příští rok dorazí omlazené a silnější BMW i8. Jakou dynamiku máme očekávat?

ar5, 28. prosince 2016, 11:08 Google+

Každý model vozu je potřeba časem modernizovat a tahle procedura se nevyhne ani již tři roky prodávanému BMW i8. Modernizace dorazí již v příštím roce a hlavní zprávou je, že má dojít k nárůstu výkonu.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
BMW i8 Protonic Edition

BMW i8 Protonic Edition | foto: BMW Group

Sdílejte článek

S informací přichází zahraniční BMW Blog, který na základě informací "někoho" z automobilky prozradil, co vše se u i8 změní. Nečekejte změnu pohonné jednotky, stále zde bude tříválcový benzinový motor s objemem 1,5 litru, který bude podpořen dvěma elektromotory.

Jenže celkový výkon soustavy se zvýší z 357 na 372 koní. Současně s tím ale nemá být omezen celkový dojezd. Ba naopak, i přes nárůst výkonu se má lehce navýšit, přičemž pomoci tomu mají větší baterie s kapacitou okolo 10 kWh. Současná i8 má přitom kapacitu baterii "jen" 7,1 kWh.

A jelikož facelift auta musí napravit některé nedostatky, změny se dotknou tlumičů a pružin. Auto by mělo ve výsledku nabídnout ještě více ostřejší jízdu a stabilitu ve vyšších rychlostech. Další podrobnosti o modernizaci zatím k dispozici nejsou, tudíž si musíme počkat na rok 2017, kdy se uvolní další informace.

 

Vytisknout

Diskuze: Příští rok dorazí omlazené a silnější BMW i8. Jakou dynamiku máme očekávat?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Volkswagen Golf VII GTI Clubsport S

Na světě je další rychlý Golf GTI. Hromadnou produkci ale určitě nečekejte

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud