Každý model vozu je potřeba časem modernizovat a tahle procedura se nevyhne ani již tři roky prodávanému BMW i8. Modernizace dorazí již v příštím roce a hlavní zprávou je, že má dojít k nárůstu výkonu.
S informací přichází zahraniční BMW Blog, který na základě informací "někoho" z automobilky prozradil, co vše se u i8 změní. Nečekejte změnu pohonné jednotky, stále zde bude tříválcový benzinový motor s objemem 1,5 litru, který bude podpořen dvěma elektromotory.
Jenže celkový výkon soustavy se zvýší z 357 na 372 koní. Současně s tím ale nemá být omezen celkový dojezd. Ba naopak, i přes nárůst výkonu se má lehce navýšit, přičemž pomoci tomu mají větší baterie s kapacitou okolo 10 kWh. Současná i8 má přitom kapacitu baterii "jen" 7,1 kWh.
A jelikož facelift auta musí napravit některé nedostatky, změny se dotknou tlumičů a pružin. Auto by mělo ve výsledku nabídnout ještě více ostřejší jízdu a stabilitu ve vyšších rychlostech. Další podrobnosti o modernizaci zatím k dispozici nejsou, tudíž si musíme počkat na rok 2017, kdy se uvolní další informace.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?