Do aukce na známém internetovém portálu Ebay jde slavný supersportovní Jaguar XJ220. Jeho vyvolávací částka je 519 tisíc amerických dolarů a tento úžasný skvost může být klidně váš.
Dnes již kultovní Jaguar XJ220 byl vyráběn v letech 1992 až 1994, přičemž rozhodně nešlo o maskovou produkci. Díky tomu si lze o to více ztěží představit, že ho jeden jeho majitel poslal do aukce na portál eBay. Cena přes půl milionu dolarů je však dost tvrdým důkazem, že tohle auto není vhodné pro každého.
Pod kapotou je stále 3,5litrový biturbo šestiválec s výkonem 540 koňských sil. To stačí k dosažení nejvyšší maximální rychlosti 349 kilometrů za hodinu. Defacto se jednalo o nejrychlejší sériový produkční vůz na planetě, až do příchodu McLarenu F1. Případné zájemce může okouzlit fakt, že dotyčný XJ220 za celou svou existenci ujel jen 717 kilometrů.
Vůz má stále původní stříbrný lak karoserie, bylo o něj patřičně pečováno a nechybí ani originální kola. Stejně tak se počítá, že XJ220 dostával pravidelný servis, a tak je auto jako nové. O to víc překvapí pohled na 22 letý interiér. Ten totiž neukazuje prakticky žádné známky stárnutí. Šedé kožené čalounění sedadel a černý vinyl vypadají stále svěže a v kabině je umístěna plaketka s výrobním číslem dotyčného kusu.
Samotný inzerát je pak velkou chuťovkou pro všechny skalní příznivce sportovních Jaguarů. Dost možná se totiž jedná o kousek s nejnižším počtem ujetých kilometrů, který je aktuálně na prodej. K vozu dostane majitel sadu příruček k vozu a dokonce i extra sadu klíčů.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.