Virtuální úpravy různých modelů aut, které ve výsledku mnohdy slouží jako předlohy k budoucnu vypuštěným novým verzím, nejsou ničím neobvyklým. Jenže nový snímek Alfy Romeo Giulia dokázal zmást i odbornou veřejnost.
Například britský Autocar se nechal nachytat a považoval snímek kombíkové Giulie za pravý. Jenže v tomhle případě se jednalo o velice dobře provedenou transformaci Jaguaru XF Sportbrake, který se proměnil v novou Giulii. Na svědomí to přitom nemá žádný ze světových designérů, jako jsou X-Tomi zda Theophilus Chin.
Někdy je pak problém, rozeznat počítačem stvořená díla od reality. Příkladem toho je výše uvedená fotka, kterou by leckdo považoval ze oficiální. Vše bylo tento týden spojeno s údajným snímkem modelu Alfa Romeo Giulia Sportwagon. Dost tomu napomohl i fakt, že příchod kombi se opravdu očekává.
Pravdou však je, že fotka Giulie vychází z vozu Jaguar XF Sportbrake. Všemu totiž po pečlivém zkoumání nasvědčují tvary vozu a prvky v zavazadlovém prostoru. Detailisté pak postřehnou, že je snížena opěrka hlavy na zadním prostředním sedadle. Kombíková Giulie je tak čistým podvrhem. Nezbývá nám tedy, než si počkat na ženevský autosalon, kde by se měla novinka ukázat.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?