Virtuální úpravy různých modelů aut, které ve výsledku mnohdy slouží jako předlohy k budoucnu vypuštěným novým verzím, nejsou ničím neobvyklým. Jenže nový snímek Alfy Romeo Giulia dokázal zmást i odbornou veřejnost.
Například britský Autocar se nechal nachytat a považoval snímek kombíkové Giulie za pravý. Jenže v tomhle případě se jednalo o velice dobře provedenou transformaci Jaguaru XF Sportbrake, který se proměnil v novou Giulii. Na svědomí to přitom nemá žádný ze světových designérů, jako jsou X-Tomi zda Theophilus Chin.
Někdy je pak problém, rozeznat počítačem stvořená díla od reality. Příkladem toho je výše uvedená fotka, kterou by leckdo považoval ze oficiální. Vše bylo tento týden spojeno s údajným snímkem modelu Alfa Romeo Giulia Sportwagon. Dost tomu napomohl i fakt, že příchod kombi se opravdu očekává.
Pravdou však je, že fotka Giulie vychází z vozu Jaguar XF Sportbrake. Všemu totiž po pečlivém zkoumání nasvědčují tvary vozu a prvky v zavazadlovém prostoru. Detailisté pak postřehnou, že je snížena opěrka hlavy na zadním prostředním sedadle. Kombíková Giulie je tak čistým podvrhem. Nezbývá nám tedy, než si počkat na ženevský autosalon, kde by se měla novinka ukázat.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.