Virtuální úpravy různých modelů aut, které ve výsledku mnohdy slouží jako předlohy k budoucnu vypuštěným novým verzím, nejsou ničím neobvyklým. Jenže nový snímek Alfy Romeo Giulia dokázal zmást i odbornou veřejnost.
Například britský Autocar se nechal nachytat a považoval snímek kombíkové Giulie za pravý. Jenže v tomhle případě se jednalo o velice dobře provedenou transformaci Jaguaru XF Sportbrake, který se proměnil v novou Giulii. Na svědomí to přitom nemá žádný ze světových designérů, jako jsou X-Tomi zda Theophilus Chin.
Někdy je pak problém, rozeznat počítačem stvořená díla od reality. Příkladem toho je výše uvedená fotka, kterou by leckdo považoval ze oficiální. Vše bylo tento týden spojeno s údajným snímkem modelu Alfa Romeo Giulia Sportwagon. Dost tomu napomohl i fakt, že příchod kombi se opravdu očekává.
Pravdou však je, že fotka Giulie vychází z vozu Jaguar XF Sportbrake. Všemu totiž po pečlivém zkoumání nasvědčují tvary vozu a prvky v zavazadlovém prostoru. Detailisté pak postřehnou, že je snížena opěrka hlavy na zadním prostředním sedadle. Kombíková Giulie je tak čistým podvrhem. Nezbývá nám tedy, než si počkat na ženevský autosalon, kde by se měla novinka ukázat.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.