U Renaultu mají vztek. O to lepší má být nový Mégane RS

ar5, 9. prosince 2016, 12:07 Google+

Aktuální čtvrtou generaci francouzského hatchbacku Mégane zná snad naprosto každý. Pár dní zpátky se navíc český trh obohatil o novou naftovou verzi GT. Jenže dnes se budeme bavit naprosto o něčem jiném.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Renault Mégane RS (2017)

Renault Mégane RS (2017) | foto: X-Tomi design

Sdílejte článek

Je to sotva týden, co Volkswagen zajel slavný Nurburgring ještě rychleji, než doposud. Může za to jeho model Golf GTI Clubsport S. Ten je klasickou předokolkou s výkonem přes třista koní, což dělá vrásky na čele divizi Renault Sport.

A z toho důvodu se u Renaultu dali opět do práce a je dost pravděpodobné, že s příchodem nového Méganu R.S se u Volkswagenu bude bouchat pěstí do stolu. Ostrá verze má dorazit již v druhé polovině příštího roku, tudíž ještě několik měsíců potrvá, než bude vydána finální výkonnostní specifikace.

Navíc sportovně laděný Renault má na co navazovat. Předešlá generace Méganu RS bývala jeden čas králem Nürburgringu, konkrétně v roce 2014. Až posléze jej porazil novější Seat Leon Cupra 280 a následně oba Honda Civic Type R. Aktuálně však prvenství drží Volkswagen.

Technici Renault Sport jsou pravděpodobně teď v plném nasazení a testovací jezdci automobilky pilně vychytávají chyby, kterých se musí verze RS vyvarovat. S největší pravděpodobností se o další rok později dočkáme ještě šílenější verze Mégane RS.

Ta přijde s tužším podvozkem, nižší vahou a ostřejším řízením. Dost možná se nám proto rýsuje další bitva o nejrychlejšího kandidáta s pohonem přední nápravy na slavném Nordschleife.

Vytisknout

Diskuze: U Renaultu mají vztek. O to lepší má být nový Mégane RS

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

reklama

Doporučujeme

Audi TT (2016)

Co má nová verze Audi TT společného s Octavií Scout?

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud