Je to sotva týden, co Volkswagen zajel slavný Nurburgring ještě rychleji, než doposud. Může za to jeho model Golf GTI Clubsport S. Ten je klasickou předokolkou s výkonem přes třista koní, což dělá vrásky na čele divizi Renault Sport.
A z toho důvodu se u Renaultu dali opět do práce a je dost pravděpodobné, že s příchodem nového Méganu R.S se u Volkswagenu bude bouchat pěstí do stolu. Ostrá verze má dorazit již v druhé polovině příštího roku, tudíž ještě několik měsíců potrvá, než bude vydána finální výkonnostní specifikace.
Navíc sportovně laděný Renault má na co navazovat. Předešlá generace Méganu RS bývala jeden čas králem Nürburgringu, konkrétně v roce 2014. Až posléze jej porazil novější Seat Leon Cupra 280 a následně oba Honda Civic Type R. Aktuálně však prvenství drží Volkswagen.
Technici Renault Sport jsou pravděpodobně teď v plném nasazení a testovací jezdci automobilky pilně vychytávají chyby, kterých se musí verze RS vyvarovat. S největší pravděpodobností se o další rok později dočkáme ještě šílenější verze Mégane RS.
Ta přijde s tužším podvozkem, nižší vahou a ostřejším řízením. Dost možná se nám proto rýsuje další bitva o nejrychlejšího kandidáta s pohonem přední nápravy na slavném Nordschleife.