Fanoušci německého Opelu mohou začít jásat. Dneškem je totiž díky neplánovanému úniku známá sériová podoba nové vlajkové lodi s názvem Insignia.
O to víc překvapí, že snímky nové Insignie byly nafoceny nikoliv v Evropě., ale v USA. Jelikož však novinka sdílí některé části s novým Chevroletem Malibu, jako je třeba platforma E2XX, má přítomnost Insignie v USA podstatné vysvětlení. Aby toho nebylo málo, na snímících vidíme verze s pakety OPC Line. Nesmíte se tak nechat okouzlit jejím nádherným vzhledem, úplný "oholený" základ tak krásně vypadat jistě nebude.
Fotogalerie nového Opelu Insignia bez špetky maskování
Pokud si někdo bude ochoten připlatit, pak na svou novou Insignii dostane navíc sadu krásných spoilerů, širší boční prahy a pro dojem sportovnosti dvě sportovní koncovky výfuku. Pokud navíc doufáte, že hotový velký Opel uvidíte na živo ještě letos, měli byste krotit své emoce.
Dříve jak v březnu na autosalonu v Ženevě se vám to zřejmě nepovede. Díky nové plaftormě se má novinka chlubit nižší vahou o přibilžně 175 kg (v závislosti na verzi). Rozměrově se Insignie nové generace dočká většího rozvoru, jenž naroste o 93 milimetrů v porovnání s předchůdcem.
Co se týče motorů, v nabídce čekejme klasické benzinové a naftové motory, jimiž budou jednotky 1,4 a 1,6 Turbo z řady benzinů, za naftového zastoupení přijde motor o objemu 1,6 a 2.0litru. Spekulace se točí kolem vrcholné edice OPC. Ta má nabídnout čtyři stovky koní, jenže zatím se neví, co jí bude pohánět. Bude to šestiválec? Nebo se místo něj dostane pod kapotu nadopovaný dvoulitr s turbem, tak jako to dělá některá konkurence?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.