Nová Fiesta ST opravdu přijde. Víme s jakým výkonem

ar5, 4. prosince 2016, 10:12 Google+

S uvedením nové Fiesty přišla zcela nabídka motorů, přičemž pod kapotou prozatimní nejsilnější Fiesty nepořídíte nic jiného než tříválec. Otázkou proto je, co se stane v případě příchodu ostré verze ST, potažmo RS.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Nový Ford Fiesta ve sportovní edici ST

Nový Ford Fiesta ve sportovní edici ST | foto: X-Tomi design

Sdílejte článek

Právě lehce přiostřená Fiesta ST se má podle posledních zpráv dočkat 1,6litrového přeplňovaného benzinového čtyřválce. U něj čekejme výkon 200 koní, což by mělo s novou a mnohem lehčí Fiestou slušně hýbat. Akcelerace z nuly na stovku se má stát skutečností během šesti a půl sekundy, o maximálce ale nepadlo jediné slovo.

Psali jsme: Nová Fiesta je tady! Co vše nabídne? Víme o ní vše

A jak vlastně víme, že Ford hodlá postavit novou Fiestu ve verzi ST? S novinkou přišel sám vývojový šéf modelů Ford ST a RS, pan  Tyrone Johnson. Ten v zahraničním rozhovoru pro britský Autocar řekl, že již příští rok se dočkáme premiéry nového "estéčka".

Dobrou zprávou je také fakt, že do sportovna laděný malý Ford přijde v třídveřovém, ale i v pětidveřovém provedení. Po designové stránce se více přiblíží většímu Focusu RS. S tím souvisí otázka, zda se časem Ford rozhodne uvést zběsilou Fiestu RS.Ta totiž měla dostat v nové generaci čtyřkolku a výkon kolem 250 koní.

Sen mnohých fanoušků Fordu ovšem rychle krotí viceprezident vývoje modelů Ford, pan Joe Bakaj. Podle něj je vše o penězích a prioritách. Navíc, větší Focus RS hrál v době vývoje větší důležitost a vlastně jí hraje dodnes. Menší Fiesta RS tak může být realitou, nikoliv však za rok.

Vytisknout

Diskuze: Nová Fiesta ST opravdu přijde. Víme s jakým výkonem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

ford ranger

Ford ukáže hospodaření jinak. Elektromobily v miliardových ztrátách

Hyliko

Toyota bude dodávat moduly palivových článků do nákladních aut

Dodge Challenger SRT Demon 170

Nový Dodge Challenger SRT Demon 170 umí stovku hluboko pod 2 sekundy!

Ilustrační foto

Ostřílený profesionál Andrýsek do čela Tatry

Peugeot 907

Pozapomenuté sportovní vozy díl 6., Peugeot 907 uměl až 360 km/h

Ilustrační foto

Evropská komise vyměkla, ale ekodiktát dál pokračuje

Mercedes-Benz eSprinter

Test Mercedes-Benz eSprinter 312 KAWA: konečně elektromobil, který dává smyl

Ilustrační foto

NEKOMPROMISNĚ, Slovensko půjde proti zákazu spalovacích motorů

Volkswagen Touran

Volkswagen Touran 1.5 TSI Evo2 - skvělé rodinné auto za 850 tisíc

rolls-royce ghost

Luxusní vůz na firmu? Výjimkou nejsou ani garáže ztrátových firem

Jaguar C-X75 jako hvězda snímku Spectre

Pozapomenuté sportovní vozy díl 5., Jaguar C‑X75

Toyota Yaris GR

Jak správně zvládat aquaplaning či nenadálé smyky vašeho vozidla?

Peugeot 308 SW

TEST Peugeot 308 SW GT 1.2 PureTech – krásný kombík se základním benzinem

Mercedes A190 Twin

Pozapomenuté sportovní vozy díl 4., Mercedes A190 Twin

Toyota Mirai poháněná vodíkem na první veřejné tankovací stanici v ČR v Praze na Barrandově

V Česku deset vodíkových Toyot, otevřela první čerpací stanice

reklama

Doporučujeme

Mercedes-Benz uvedl v Austrálii do prodeje třídu G s karosérií pickup.

Pickup od Mercedesu koupíte již dnes. Má to jen jeden malý háček

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Luxusní vůz na firmu? Výjimkou nejsou ani garáže ztrátových firem

  2. NEKOMPROMISNĚ, Slovensko půjde proti zákazu spalovacích motorů

  3. Test Mercedes-Benz eSprinter 312 KAWA: konečně elektromobil, který dává smyl

  4. Pozapomenuté sportovní vozy díl 6., Peugeot 907 uměl až 360 km/h

  5. Evropská komise vyměkla, ale ekodiktát dál pokračuje

  6. Ostřílený profesionál Andrýsek do čela Tatry

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud