Lamborghini Huracán s pohonem všech kol bylo až donedávna zkrátka nevyhnutelnou volbou. Od konce minulého roku je ale vše jinak, italský býk za cenu menšího výkonu nabídne o něco více zábavy za volantem. Nejprve s karosérií kupé, nyní i jako spyder. Provedení LP 580-2 se však vedle jinak uspořádaného pohonu změnilo i vizuálně. Přední nárazník má větší nasávací otvory, vzadu jsou jiný nárazník a mřížka pro přívod vzduchu k motoru a 19palcová kola mají nazuty speciálně pro tento model vyvinuté pneumatiky Pirelli PZero.
Otevřené provedení se pak chlubí plátěnou střechou, jejíž stažení nebo natažení zabere 17 sekund a lze jej provádět až do 50 km/h. Zadní okno funguje jako větrný štít, řidič ho však při natažené i stažené střeše může elektronicky otevřít, čímž se k uším posádky dostane mimo jiné také zvuk motoru. Ke kabině se pak váže ještě jedna poznámka, a sice že Lamborghini použilo 12,3palcovou TFT obrazovku místo konvenčních budíků.
V motorovém prostoru stejný 5.2litrový vidlicový desetiválec se systémem vypínání válců jako u kupé, znamená to tedy výkon 426 kW (580 k) při 8000 ot./min a točivý moment na 540 Nm při 6500 ot./min. V porovnání se čtyřkolkou to je úbytek 30 koní a 20 Nm, hmotnost vozu se zastavila na hodnotě 1509 kilogramů (rozložení v poměru 40:60 ve prospěch zadní nápravy). Výsledkem je akcelerace z 0 na 100 km/h za 3,6 sekundy a maximální rychlost 319 km/h.
Na zadní kola přenáší výkon sedmistupňový dvouspojkový automat LDF, jehož součástí je také launch control. Upraven byl dále elektronický posilovač řízení, volitelně doplnitelný dynamickým řízením. Optimalizován pro pohon zadní nápravy byl i podvozek s dvojitými lichoběžníky a senzory LPI, dodávající informace řízení, kontrole stability a volitelnému magnetickému odpružení. Volič ANIMA obsahuje jízdní režimy Strada, Sport a Corsa, opět speciálně upravené pro pohon zadních kol. Prodej Huracánu LP 580-2 Spyder začne v lednu příštího roku, ceny známé nejsou.