Pamatujete si na rok 2002 a Ženevský autosalon, kde se tenkrát objevila červená Škoda Tudor? Tehdy hodně povedené sexy kupé na bázi první generace Superbu zaujalo snad všechny návštěvníky a nebýt zákazu z vedení koncernu VW, na silnicích bychom tuhle krásku potkávali.
Jenže včera se objevila zpráva, že Škoda Auto začíná přemýšlet o sériové produkci Superbu Coupe! To znamená, že dost možná se dočkáme vlastně náhradníka za původní Tudor, který se na běžné silnice nikdy nepodíval. Nejnovější spekulace ohledně budoucích modelů značky Škoda říkají, že se chystá kupé se čtyřmi dveřm, jenž by bylo založené na platformě modelu Superb.
Ve výsledku by se tak jednalo vlastně o čtyřdvéřové auto, přičemž Tudor z roku 2002 měl dveře jen dvě. I tak by ale bylo zajímavé sledovat, jak by si česká stylovka vedla ve společnosti mateřského Volkswagenu. Superb Coupe by mohl vyjet na prodloužené verzi platformy MQB a velkou jistotou by byl o dost dravější design a lepší provedení interiéru.
Jak někteří již tuší, jednalo by se o nadřadu Superbu, s čím je spojena i cenovka. Kromě toho, že vzadu by se díky zkosené střeše neposadil nikdo vyšší jak 175 cm, tak cena vozu by startovala minimálně na 750 tisících. Škoda by přitom dala na výběr jednodílnou třímístnou zadní lavici nebo stylovější uspořádání se dvojicí nezávislých křesel.
V této ceně by však byla obsažena lepší výbava, silnější motorizace (s úplným základem by se Coupe neprodávalo) a o "příplatku" za dravější vzhled nemluvě. Vzadu by se mohla objevit klasická trojlavice, ovšem vedení značky uvažuje nad tím, že by se zde mohla objevit za menší příplatek dvojice samostatných sedadel.
zdroj: AutoEvolution
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.