Volkswagen sotva před pár dny představil omlazený sedmičkový Golf a společně s tím se na svět dostala první zdařilá ilustrace otevřené verze Cabrio.
Současná poslední generace Golfu Cabrio však vlastně vycházela z pětkové řady, což je v dnešní době již zastaralý model. Představena byla již v roce 2011 a proto je na čase, aby se VW uchýlil k něčemu novému. Proto by nebylo od věci, aby pustil do světa jeho zcela novou generaci.
A jak by vlastně mohl takový automobil vypadat? O to se postaral slavný designér X-Tom design. Ten si pohrál se snímkem faceliftované verze, postavil jí na příjemné pozadí a autu decentně odebral střechu. Bílý lak, hezká litá kola a optický sportovní paket dodávají tomuhle kabriu ten správný šmrnc.
Psali jsme: Nový Golf se opět stal jedničkou ve třídě. Facelift změnil vše
Jak jsme již psali, nový Golf dostal ve verzi GTI výkon 245 koní, takže by nebylo vůbec špatné, aby se VW rozhodl tenhle motor do kabrioletu dostat. Zcela nový Golf Cabrio by byl také jedním z nejvíce technologicky vyspělých vozidel bez střechy na trhu. Konkurovat by mohl i některým otevřeným Audinám.
Jenže díky kauze Dieselgate a razantím úsporám to zatím moc dobře nevypadá po stránce sériové výroby. Musíme si tak počkat, s čím vším VW vyrukuje a zda se opravdu dočkáme nástupce již zastaralého pětkového Golfu bez střechy.
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?