Octavia RS nebude po faceliftu vypadat jinak. Jak moc jí sluší čtyři oči?

ar6, 29. října 2016, 14:50 Google+

Nová tvář Škody Octavia rozdělila společnost. Menší části se „čtyři oči“ na fotkách líbí, větší část je kritizuje za nevkusné a na mainstreamový vůz nižší střední třídy nehodící se. Faktem ale je, že minimálně nějaké tři roky budeme tuto tvář vídat stále častěji. A ne pouze v běžných variantách. Scout a RS budou následovat během nadcházejících měsíců a nové rendery ukazují, že RSku to bude docela slušet.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Škoda Octavia RS by po faceliftu neměla vypadat jinak.

Škoda Octavia RS by po faceliftu neměla vypadat jinak. | foto: X-Tomi design

Sdílejte článek

Rozdělená přední světla, nová maska chladiče, přepracovaná optika skupinových reflektorů, vylepšený infotainment s větší obrazovkou a bohatší výbava. To je facelift Škody Octavia ve zkratce. Vizuálně stejné změny se dají očekávat i u jednotlivých derivátů mladoboleslavského bestselleru, především pak terénního Scoutu a sportovního RS. Právě rendery druhého jmenovaného vozu vytvořil v počítači známý grafik, říkající si X-Tomi Design. A moc bychom se divili, kdyby sériová podobě ostrého liftbacku nebo kombi vypadala jinak.

img-responsive

Samozřejmě se dočkáme rovněž základního liftbacku. | foto: X-Tomi design

Základem jsou samozřejmě stejné změny jako u výchozí varianty, to znamená rozdělená přední světla s páskem diod pro denní svícení, na přání vybavená full-LED technologií. Dále vidíme novou masku chladiče v černé barvě, která tak částečně kontrastuje s modrým lakem karosérie. Zbytek prvků využívá stejných principů jako stávající Octavia RS. To znamená ostře řezané nárazníky, kola s nízkoprofilovými pneumatikami, sníženou světlou výšku nebo černé kryty zrcátek. Vedle liftbacku pak X-Tomi vytvořil i snímek praktičtějšího kombíku, s oběma karosériemi to přitom vozu docela sluší. Jak moc tomu pomáhá výrazný lak je však otázkou.

V útrobách zůstane dvoulitrové TSI o výkonu 162 kW (220 k) v kombinaci s manuální i automatickou dvouspojkovou převodovkou DSG. To stejné se dá říci také o dvoulitrovém TDI s výkonem 134 kW (184 k) a manuální nebo dvouspojkovou automatickou převodovkou. Ta je navíc dostupná i s pohonem všech kol, což by opět mělo zůstat zachováno. Nejasný je osud výkonové špičky celé řady, verze RS230 už v nabídce nefiguruje a figurovat nebude. Některé spekulace hovoří o uvedení ještě silnější varianty, jestli ale budou pravdivé ukáže až čas. Místo premiéry zatím určeno není, dá se však předpokládat březnový ženevský autosalon.

Vytisknout

Diskuze: Octavia RS nebude po faceliftu vypadat jinak. Jak moc jí sluší čtyři oči?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Mercedes-AMG E 63 S je nejvýkonnější třídou E v historii.

Nejvýkonnější třída E je na světě. Je německy precizní, ale bez překvapení

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud