Chevrolet Camaro ZL1 zničil konkurenci na Nordschleife. Jaký zajel čas?

ar5, 25. října 2016, 16:50 Google+

Chevrolet Camaro v edici ZL1 je hodně hustým americkým sporťákem. Nejenom, že jeho zvukový projev a výkon děsí konkurenci, ale nově se mu povedlo zajet slavný německý okruh pod sedm a půl minuty.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Chevrolet Camaro ZL1 se představuje v nové generaci, má osmiválec i desetistupňový automat.

Chevrolet Camaro ZL1 se představuje v nové generaci, má osmiválec i desetistupňový automat. | foto: Chevrolet

Sdílejte článek

Nové Camaro ZL1 zajelo slavný Nurburgring o 11,67 sekund rychleji, než tomu bylo u předchůdce. To znamená, že tenhle pro někoho tučný Američan takřka dorovnal ostrého Němce v podání BMW M4 GTS. Ten zajel stejnou trať v čase 7 minut a 28 sekund, což není vůbec špatné.

Není ani divu, když si připomeneme, co se vlastně ukrývá pod kapotou ostré specifikace ZL1. Jedná se totiž o přeplňovaný osmiválec s kompresorem a označením LT4. Ten disponuje objemem 6,2 litru a pro další modelový rok 2017 poskytuje výkon 650 koní a točivý moment 881 Nm. Ten je přenášen na zadní nápravu. A jedna perlička, věděli jste, že tahle verze má celkem jedenáct chladičů?

Vše se děje za pomoci desetistupňové automatické převodovky 10R90 s pádly pro řazení pod volantem. Na zadní nápravě je pro co nejlepší přenos výkonu na silnici přítomen elektronicky řízený samosvorný diferenciál a lepší stabilitu v zatáčkách zajištují magnetoreologické tlumiče. Možná se to nezdá, ale tohle Camaro obouvá v základu speciální kovaná hliníková kola o rozměru 20" s pneumatikami Goodyear Eagle F1 Supercar 3.

Vytisknout

Diskuze: Chevrolet Camaro ZL1 zničil konkurenci na Nordschleife. Jaký zajel čas?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Ford Focus

Ford změnil názor. Chce zatrhnout vývoj ostré edice Focusu RS!

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud