Nové Camaro ZL1 zajelo slavný Nurburgring o 11,67 sekund rychleji, než tomu bylo u předchůdce. To znamená, že tenhle pro někoho tučný Američan takřka dorovnal ostrého Němce v podání BMW M4 GTS. Ten zajel stejnou trať v čase 7 minut a 28 sekund, což není vůbec špatné.
Není ani divu, když si připomeneme, co se vlastně ukrývá pod kapotou ostré specifikace ZL1. Jedná se totiž o přeplňovaný osmiválec s kompresorem a označením LT4. Ten disponuje objemem 6,2 litru a pro další modelový rok 2017 poskytuje výkon 650 koní a točivý moment 881 Nm. Ten je přenášen na zadní nápravu. A jedna perlička, věděli jste, že tahle verze má celkem jedenáct chladičů?
Vše se děje za pomoci desetistupňové automatické převodovky 10R90 s pádly pro řazení pod volantem. Na zadní nápravě je pro co nejlepší přenos výkonu na silnici přítomen elektronicky řízený samosvorný diferenciál a lepší stabilitu v zatáčkách zajištují magnetoreologické tlumiče. Možná se to nezdá, ale tohle Camaro obouvá v základu speciální kovaná hliníková kola o rozměru 20" s pneumatikami Goodyear Eagle F1 Supercar 3.