Ostrá verze Chevroletu Corvette C7 je dlouho očekávaným provedením a není divu, že někteří špionážní fotografové na něj pořádají doslova lov.
Několika z nich se pak povedlo pořídit záběry dvou maskovaných prototypů, které se proháněly po silnici v americkém Michiganu. Podle dostupných informací se jedná o verzi ZR1, kterou důkladně kryje pečlivé maskování.
Někoho může zaujmout především prototyp s obřím zadním křídlem a především vepředu je vůz hodně maskován. To znamená fakt, že ostrá Corvette ZR1 se bude od ostatních verzí podstatně odlišovat. Tím pádem nebude hrozit, že si jí spletete například s verzí Stingray.
V rámci konkurence bude tahle bestie zaměřena na Dodge Challenger SRT Hellcat, jenž nabízí výkon 716 koní. To znamená, že Corvetta ZR1 bude mít pod kapotou ještě o nějaký ten kůň více. K nové Corvettě to je zatím vše, protože více informací se dozvíme v lednu na autosalonu v Detroitu. Právě tam proběhne jeho světové představení.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.