Když v roce 1974 přišla první generace VW Golf, asi nikdo netušil, jak moc bude tenhle malý hatchback úspěšný. Po 40 letech tady máme sedmou generaci a letos začátkem listopadu přijde její podstatný facelift.
O chystaném faceliftovaném Golfu víme zatím jen to, že změn bude opravdu hodně. Kromě lepší výbavy, jako je digitální přístrojový štít (poprvé se ukázal v Passatu) přijde i velký dotykový displej informačního systému spolu s menším displejem pro ovládání klimatizace.
Co se týče digitálních obrazovek, přístrojová deska bude měřit 12,3 palce, obrazovka informačního systému nabídne uhlopříčku 12,8 palce, zatímco druhá obrazovka dostane velikost 8 palců. Pod kapotu vozu se dostane benzinový litrový tříválec a také nový motor 1.5 TSI,
Ten bude dostupný ve dvou výkonových variantách - 96 a 110 kW. A jak vlastně bude vypadat výrazně omlazený Golf VII? Podle dovasadních zpráv se změny dotknou designu nárazníků a grafiky předních světlometů. Do nabídky se přidají i nové odstíny karoserie a designy litých kol.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?