Když v roce 1974 přišla první generace VW Golf, asi nikdo netušil, jak moc bude tenhle malý hatchback úspěšný. Po 40 letech tady máme sedmou generaci a letos začátkem listopadu přijde její podstatný facelift.
O chystaném faceliftovaném Golfu víme zatím jen to, že změn bude opravdu hodně. Kromě lepší výbavy, jako je digitální přístrojový štít (poprvé se ukázal v Passatu) přijde i velký dotykový displej informačního systému spolu s menším displejem pro ovládání klimatizace.
Co se týče digitálních obrazovek, přístrojová deska bude měřit 12,3 palce, obrazovka informačního systému nabídne uhlopříčku 12,8 palce, zatímco druhá obrazovka dostane velikost 8 palců. Pod kapotu vozu se dostane benzinový litrový tříválec a také nový motor 1.5 TSI,
Ten bude dostupný ve dvou výkonových variantách - 96 a 110 kW. A jak vlastně bude vypadat výrazně omlazený Golf VII? Podle dovasadních zpráv se změny dotknou designu nárazníků a grafiky předních světlometů. Do nabídky se přidají i nové odstíny karoserie a designy litých kol.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.