Již celých padesát let trvá v USA občanská válka mezi fanoušky dominantního Fordu Mustang a jeho vyzyvatele z dílny Chevroletu, Camara. Camaro se na veřejnosti poprvé objevilo 29. září roku 1966. K oslavě padesátého výročí této velké události připravil Chevrolet skutečně jedinečný packet pro nejnovější generaci Camara, který je nyní k dispozici i pro ostré verze této legendy.
Chevrolet Camaro 50th Anniversary Edition patří bez diskuse k těm nejhezčím vozům Chevroletu. Od běžného Camara jej odlišuje šedá barva Nightfall Gray. Na kapotě a zadní části vozu pak zaznamenáme výrazný černý pruh, s křiklavými oranžovými lemy. Dalšími odlišnostmi od běžného modelu Camaro jsou 20 palcová kola se speciálním designem, oranžové třmeny brzd, nebo černý interiér s oranžovými detaily a několika odznáčky „50th Anniversary“.
Nejdůležitější informací ovšem je to, že tento packet designových úprav je nyní k dispozici nejen pro běžný model Camara, ale i pro Camaro 2LT i pro ostrý model Camaro SS, skrývající pod kapotou 6,2 litrový vidlicový osmiválec, o výkonu 455 koňských sil. Packet 50th Anniversary je k dispozici jak pro verzi coupé, tak i pro kabriolet. Jediné co bohužel prozatím zůstává obestřeno tajemstvím je cena těchto nových verzí.
Spolu s rozšířením rodiny vozů, na které je možné tento packet aplikovat, spustil Chevorlet i speciální interaktivní webovou stránku, kde mohou návštěvníci prozkoumat poutavou, padesátiletou historii modelu Camaro a zhlédnout několik zajímavých snímků.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?