Letos v březnu měl premiéru nástupce čtyřmístného modelu FF, který si změnil jméno na GTC4 Lusso. V jádru ale stále zůstal nejpraktičtějším Ferrari s vidlicovým dvanáctiválcem a pohonem všech kol. Nově odhalené provedení T cílí na trochu jinou skupinu zákazníků. Vedle odlišných jízdních vlastností totiž zaujme zájemce především ze zemí, kde je daň vypočítávána z objemu motoru, což je například Čína. Proto v útrobách vozí dvakrát přeplňovaný osmiválec s objemem 3.9 litru a výkonem 449 kW (610 k) při 7500 ot./min. Maximální točivý moment 760 Nm produkuje motor z Californie T mezi 3000 až 5250 ot./min.
V porovnání s dvanáctiválcovým sourozencem má novinka pouze pohon zadních kol, na něž přenáší sílu sedmistupňová dvouspojková převodovka. Z 0 na 100 km/h zrychluje osmiválcová novinka za 3,5 sekundy, maximální rychlost je 319 km/h. To jsou hodnoty jen o trochu nižší než u modelu s V12. Nižší je také hmotnost, ačkoliv přesné číslo neznáme, rozložená v poměru 46:54 ve prospěch zadní nápravy. Podvozek disponuje řízením zadní nápravy, integrovaným do systému Side Slip Control třetí generace. Úpravami prošla i další elektronika, čemuž se vzhledem ke změně motoru i poháněné nápravy vlastně nelze divit. Ferrari rovněž zapracovalo na prodlevě turbodmychadla.
Design shooting braku (nebo kupé, záleží na úhlu pohledu), zůstává prakticky stejný. To znamená širokou masku chladiče, vysoká přední světla a čtyři kruhové zadní reflektory. Změny oproti V12 jsou pouze kosmetického rážení. Také uvnitř zůstává vše při starém, a to včetně infotainmentu s 10,25palcovou HD obrazovkou. Cena zatím nebyla stanovena, oproti dvanáctiválci se ale hovoří o desetiprocentním úbytku.