Minulý týden se podařil špionážním fotografům zachytit dosti zajímavý McLaren. Ten byl lehce maskovaný a nesl kódové označení P14. O co se jedná?
Odpověď je jednoduchá. V tomto odkazu se díváme na podobu nástupce stávajícího kupé 650S. Všechny snímky byly pořízeny s velkým štěstím na silnicích ve Španělsku, protože McLaren si tenhle vůz pečlivě hlídá. Na fotkách jsou přitom vidět velmi agresivní linie vozu, které jsme doposud nikde vidět nemohli.
V rámci nových technologií vidíme organické LED diody v předních a zadních světlech, dravější body kit karoserie, speciálně tvarované boky a automatické výsuvné zadní křídlo. Pod kapotou novinky se znovu objeví přeplňovaný 3,8litrový osmiválec, jenže oproti současnému McLarenu 650S se má výkon novinky vyšplhat až na 700 koní. Přitom se stále bavíme o základní verzi, různé limity a dravější edice půjdou s výkonem ještě výše
Co se týče kabiny, v ní čekejme přehlednější a kvalitnější zpracování dílů, přičemž hlavní předností se má stát konektivita palubního systému. Opět posádky přivítají ostře vypadající sportovní skořepiny, volant a minimum nadbytečné výbavy, v rámci úspory váhy.
Světovou premiéru nástupce modelu 650S čekejme na dalším ročníku autosalonu v Ženevě, tedy příští rok. Teprve tam se ukáže vůz v celé své kráse a prozradí i cenovku, jenž jistě nebude malá.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.