Minulý týden se podařil špionážním fotografům zachytit dosti zajímavý McLaren. Ten byl lehce maskovaný a nesl kódové označení P14. O co se jedná?
Odpověď je jednoduchá. V tomto odkazu se díváme na podobu nástupce stávajícího kupé 650S. Všechny snímky byly pořízeny s velkým štěstím na silnicích ve Španělsku, protože McLaren si tenhle vůz pečlivě hlídá. Na fotkách jsou přitom vidět velmi agresivní linie vozu, které jsme doposud nikde vidět nemohli.
V rámci nových technologií vidíme organické LED diody v předních a zadních světlech, dravější body kit karoserie, speciálně tvarované boky a automatické výsuvné zadní křídlo. Pod kapotou novinky se znovu objeví přeplňovaný 3,8litrový osmiválec, jenže oproti současnému McLarenu 650S se má výkon novinky vyšplhat až na 700 koní. Přitom se stále bavíme o základní verzi, různé limity a dravější edice půjdou s výkonem ještě výše
Co se týče kabiny, v ní čekejme přehlednější a kvalitnější zpracování dílů, přičemž hlavní předností se má stát konektivita palubního systému. Opět posádky přivítají ostře vypadající sportovní skořepiny, volant a minimum nadbytečné výbavy, v rámci úspory váhy.
Světovou premiéru nástupce modelu 650S čekejme na dalším ročníku autosalonu v Ženevě, tedy příští rok. Teprve tam se ukáže vůz v celé své kráse a prozradí i cenovku, jenž jistě nebude malá.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?