Úspěch nové Astry dokládá velký zájem ze strany zákazníků, a tak není od věci si představit nový doplněk. Ten se nese v duchu vrcholného provedení OPC.
K Astře nově začal výrobce nabízet sportovní sadu OPC Line, o které si nyní povíme více slov. Prakticky se jedná o předzvěst originální Astry OPC, jenže je taktéž ve vývoji. Pro ty méně náročnější je tady pak výše zmíněný paket, který nové Astře přidává agresivněji tvarovaný přední a zadní nárazník.
Dále zde máme modifikované boční prahy a litá sportovní kola. Na změnu výkonu však rovnou u Astry OPC Line zapomeňte. Jedná se tak čistě stylovku, ukazující budoucí podobu zběsilé Astry OPC. Kdo by měl zájem, nechť vytáhne z kapsy 21 tisíc korun, ovšem dejte si pozor, paket je dostupný výhradně pro výbavy Dynamic a Innovation.
Co se týče výbavy, v základu jsou lité sedmnáctky, ale za příplatek lze dokoupit 18palcové disky. Ve výbavě se může ocitnout automatický parkovací asistent, multimediální systém Navi 900 IntelliLink nebo adaptivní LED přední světlomety.
Pod kapotou se může nacházet široká nabídka motorizací, začínajícím přeplňovaným litrovým tříválcem o výkonu 105 koní. Možnou volbou je i verze 1,6 Turbo s výkonem 200 koní.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.