Úspěch nové Astry dokládá velký zájem ze strany zákazníků, a tak není od věci si představit nový doplněk. Ten se nese v duchu vrcholného provedení OPC.
K Astře nově začal výrobce nabízet sportovní sadu OPC Line, o které si nyní povíme více slov. Prakticky se jedná o předzvěst originální Astry OPC, jenže je taktéž ve vývoji. Pro ty méně náročnější je tady pak výše zmíněný paket, který nové Astře přidává agresivněji tvarovaný přední a zadní nárazník.
Dále zde máme modifikované boční prahy a litá sportovní kola. Na změnu výkonu však rovnou u Astry OPC Line zapomeňte. Jedná se tak čistě stylovku, ukazující budoucí podobu zběsilé Astry OPC. Kdo by měl zájem, nechť vytáhne z kapsy 21 tisíc korun, ovšem dejte si pozor, paket je dostupný výhradně pro výbavy Dynamic a Innovation.
Co se týče výbavy, v základu jsou lité sedmnáctky, ale za příplatek lze dokoupit 18palcové disky. Ve výbavě se může ocitnout automatický parkovací asistent, multimediální systém Navi 900 IntelliLink nebo adaptivní LED přední světlomety.
Pod kapotou se může nacházet široká nabídka motorizací, začínajícím přeplňovaným litrovým tříválcem o výkonu 105 koní. Možnou volbou je i verze 1,6 Turbo s výkonem 200 koní.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.