Jak to dopadne, když se na letišti proti sobě postaví dva velcí ničitelé asfaltu okruhu Nurburgring? Vyhraje japonská okresková střela nebo nejnovější ostrý zástupce koncernu Volkswagen? Na to vám dáme odpověď.
Proti sobě se totiž postavili Volkswagen Golf GTI Clubsport S a Honda Civic Type R poslední generace. Oba mají shodný výkon 310 koní, pohon přední nápravy, manuální převodovku se šesti stupni a přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec.Snad jen o něco menší točivý moment v neprospěch Hondy činí z Volkswagenu slabšího soupeře.
Níže najdete video od kolegů z AutoExpressu, kteří tuhle dvojku postavili proti sobě. Jak se dalo trošku čekat, zástupce z Japonska zkraje ukazuje převahu nad v současnosti neojostřejším Golfem. Jenže po chvíli se situace začne obracet a je k neuvěření, jak moc začne Type R dostávat "na prdel"...
Ve videu vidíme i souboj ve zrychlení na jednu míli. V přepočtu 1 609 metrů pak rozhodlo o tom, kdo se stal vítězem. Otázkou pak je, jak moc zruční byly oba šoféři, jelikož i méně zkušený řidič je za volantem ostrého hatchbacku "brzdou", která zlikviduje jinak solidní potenciál vozu zlikvidovat konkurenci.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.