V posledních dnech se na nás ze všech stran valily snímky nového SUV Škoda Kodiaq. Právě o něm jsme vám přinesli všechny dostupné informace.
Dnes se však můžete podívat, jak vlastně může zcela reálně vypadat vrcholná edice RS a její derivát Monte Carlo. Zatím přitom není jasné, zda se Kodiaq RS opravdu objeví za pár let ve výrobě, nebo zůstane u našich fantazií. Zcela jistý je příchod verze SportLine, kterou můžeme nově vídat v modelové řadě Superb.
Nejnovější Kodiaq už prozradil svoje kompletní technické informace, motorizace s jakými bude dostupný a také fakt, že nejluxusnější výbava Laurin a Klement dorazí za rok. Všichni ale čekáme na to, jak to vlastně bude s edicí RS, na jejímž základě je nebývale úspěšná současná Octavie třetí generace.
Prozatím se ví, že současný vrcholný dvoulit s výkonem 190 koní se časem dočká silnějšího bratra se dvěma turby a o 50 koní větším výkonem. Nová Škodovka tak dorovná nabídku nového Tiguanu, jenže otázkou je, co bude následovat dále. Dočkáme se benzínu s výkonem 220 koní? Vrcholná jednotka se Superbu s výkonem 280 koní se asi pod kapotu Kodiaqa nepodívá, jenže člověk nikdy neví, že...
Právě RS by mohl tenhle motor dostat, co by ve spojení automat - čtyřkolka udělalo z Kodiaqa slušně dynamické SUV. Její produkce však závisí na Němcích, kteří logicky nemohou dopustit, aby Volkswagen válcovala "levnější" škodovka.
Tak či tak, přiložená počítačová ilustrace od designéra X-Tomi Design vypadá vskutku náramně, což se týká i červeného exempláře Kodiaq Monte Carlo. Do diskuze můžete psát, zda se vám oba vozy líbí a jak velkou naději dávate tomu, že oba z uvedených modelů spatříme časem na silnicích.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.