Pohled na následující snímky vypadá opravdu děsivě. Nedávno se totiž obětí nehody stal vzácný Koenigsegg CCX, z něhož se posléze stala hromada šrotu. Myslíte, že tohle půjde opravit?
Nehoda se stala v Mexiku na dálnici mezi městy Nuevo Laredo a Monterrey. Očividně majitel vozu nejel zrovna podle předpisů, alespoň podle svědků, kteří nehodu viděli. Ti tvrdí, že řidič najel ve vysoké rychlosti na obrubník a následný vzlet vozu skončil několika otočkami přes střechu. Výsledek pak vidíte sami, z auta se stalo Lego, jehož součástky se rozprskly do přilehlého okolí.
V kabině seděli dva cestující, 41letý řidič Leonardo Padilla Santa Maria a spolujezdec Juan Pablo Ocampo. Řekli by jste, že museli být po smrti? My si to mysleli taktéž, jenže podle dostupných zpráv jsou oba v péči lékařů v nemocnici. Údajně nejsou v ohrožení života, ale bez škrábanců jistě z incidentu nevyvázli.
Nejhorší zprávou je snad to, že vůz na snímku patří mezi čtrnáct vyrobených kusů na světě. Jak je vidno, řidič z něj udělal totálku a nejsme si popravdě jisti, jestli tohle někdo bude schopen opravit. Tak či tak, přiložené fotografie jsou děsivé a nejsou rozhodně pro slabší povahy.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?