Zapomeňte na evropskou nudu, tohle miniauto chceme i u nás

ar6, 1. září 2016, 16:55 Google+

Pod pojmem stylové retro auto si na každém kontinentu představí něco trochu jiného. Pro Evropu je to Fiat 500, pro Ameriku Ford Mustang a pro Asii Toyota Pixis Joy. Japonská novinka sází na oblé tvary a nabídku tří typologicky velmi odlišných verzí. Bude to ale stačit?

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Toyota Pixis Joy ve všech třech verzích - C, F a S.

Toyota Pixis Joy ve všech třech verzích - C, F a S. | foto: Toyota

Sdílejte článek

Japonský trh je poslední dobou zaplaven vlnou retro aut třídy kei. Stačí si vzpomenout na Hondy N-One a S660 nebo Daihatsu Copen. Nejnovější přírůstek automobilky Toyota pak do této společnosti perfektně zapadá. Pixis Joy (jméno má dávat majitelům do života radost a zábavu) není úplně novým modelem, jeho dvojčetem je Daihatsu Cast, představené již loni na podzim. Výrobu nového kei modelu ostatně bude pro Toyotu její nedávná akvizice obstarávat. V nabídce se objeví celkem tři různé verze – Joy F, Joy S a Joy C. Všechny dohromady spojuje vyšší stavba karosérie, většina exteriérových detailů (včetně předních i zadních světlometů) a také základní architektura interiéru s volně stojícím displejem multimediálního systému, různě polohovatelnými a sklopitelnými sedadly nebo řadou chytrých odkládacích ploch.

Základním modelem je Joy F v celkem patnácti exteriérových barvách, s nimiž ladí také vnitřní dekorační plochy. Dostupné je i dvoubarevné lakování s bílou, stříbrnou nebo červenou střechou. Od svých sourozenců se pak auto odlišuje chromovanými prvky exteriéru a látkovým čalouněním, připomínajícím semiš. Na sportovní notu hraje Joy S s aerodynamickým bodykitem, červenými prvky exteriéru i interiéru a koženým sportovním volantem Momo. Kromě toho má tato verze specificky naladěný podvozek a možnost řadit manuálně sedm přednastavených stupňů automatu CVT. Taky ji dostanete jen v 11 odstínech. Pixis Joy C je variací na moderní městské crossovery se světlou výškou 180 milimetrů, plastovým obložením exponovaných částí karosérie, stříbrně lakovanými středy nárazníků a 15palcovými koly. Kromě toho má oproti sourozencům také jinou masku chladiče s odlišným výpletem, patnáct laků karosérie nebo chromované kulaté rámečky kolem přední a zadních mlhovek, respektive skupinových svítilen.

Pod kapotami všech tří verzí najdeme zážehový tříválec o objemu 0.66 litru, a to v atmosférické nebo přeplňované verzi s mezichladičem. Ta je standardem u Joy S. Ve všech případech jsou přes automat CVT poháněna přední kola, příplatek 129 600 jenů (cca 30 000 korun) u Joy C a 124 600 jenů (cca 29 000 korun) u Joy F a S však znamená pohon všech čtyř kol. Joy F a Joy C jsou v prodeji v celkem čtyřech výbavách za nejméně 1 220 400 jenů (cca 285 000 korun), Joy S má jen jednu linii za 1 620 000 jenů (cca 379 000 korun).  

Vytisknout

Diskuze: Zapomeňte na evropskou nudu, tohle miniauto chceme i u nás

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

fotomontáž

Zábavné „víkendovky za babku“ 2.díl – sedany do 100 tisíc

Suzuki po 20 letech opět nabízí klasické kombi nazvané Swace

Kombi Suzuki Swace jde v ČR do předprodeje. Ceny startují docela vysoko

Toyota představila Corollu sedan ve výbavovém stupni GR SPORT

Zákazníci rozhodli a nejprodávanějším autem světa je...

Škoda otevřela halu pro analýzy a výrobu předsériových vozů

Kvalita především. Škoda otevřela halu za 530 milionů pro rozhodující poslední testy

Lexus LFA

Unikátní model Lexus LFA slaví kulaté výročí

BMW představuje nový custom na bázi R 18

BMW představuje nový custom na bázi R 18

Honda HR-V bude od roku 2021 v základu vybavena vyspělou dvoumotorovou technologií hnací jednotky e:HEV

Nová Honda HR-V už za měsíc a s překvapením

Volkswagen představil 8. generaci své ikony Golf

Golf vládne prodejům v Evropě. V Německu drtivě

Škoda Slavia v emocionální karosářské verzi spider je sedmým žákovským vozem automobilky

Prototypy a zkušební vozy bude vyrábět Škoda v novém supermoderním centru

Toyota GR010 Hybrid

Toyota přestavuje nový prototyp pro závod 24 hodin v Le Mans

Hyundai představuje vylepšený model KONA Electric pro nový modelový rok

Green NCAP vyhlásil nejekologičtější auta roku 2020 napříč všemi druhy pohonu

Volkswagen představil 8. generaci své ikony Golf

Volkswagen na ni vsadil vše. Po loňském průšvihu se tváří spokojeně

Škoda Octavia RS, kde RS znamená Rallye Sport a navazuje na závodní prototypy značky

Škoda posedmé v řadě prodala víc než milion aut ročně, koronaviru navzdory

Fotomontáž

Zábavné „víkendovky za babku“ 1.díl – zadokolky do 100 tisíc

Škoda Auto spouští výhodnou nabídku zimního příslušenství

Katem je -10 °C. Vážný stav hlásí baterie i v létě, ale poznáte to?

reklama

Doporučujeme

KiaSportage 1,7 CRDi 85 kW 4x2

TEST: Kia Sportage 1,7 CRDi (85 kW) 4x2: Proč ji Češi tolik milují?

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Kombi Suzuki Swace jde v ČR do předprodeje. Ceny startují docela vysoko

  2. Unikátní model Lexus LFA slaví kulaté výročí

  3. BMW představuje nový custom na bázi R 18

  4. Nová Honda HR-V už za měsíc a s překvapením

  5. Zákazníci rozhodli a nejprodávanějším autem světa je...

  6. Zábavné „víkendovky za babku“ 2.díl – sedany do 100 tisíc

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud