 
            Kultovní BMW řady 8 už dříve oznámilo svůj návrat. Současně s tím na povrch vyplouvají další informace, které někoho asi nepotěší.
Vůz ponese kódové označení G14 (kupé) a G15 (kabriolet) a jak se nově ukázalo, automobilka hodlá na úkor nové osmičky vyřadit z nabídky jednu modelovou řadu. Tou je šestka, která nadobro zmizí z nabídky se všemi svými verzemi.
Novodobá osmička totiž využije novou platformu CLAR s karbonovými vlákny. Ta je použita například u nového BMW řady 7. Největším problémem je však to, že nová osmička má konkurovat Mercedesu S Coupé a S Cabrio, což znamená, že šestka by zde neměla význam.
BMW 8 tak vlastně bude luxusnější a sportovnější verzí nové sedmičky, proto jí bude náležet číslo osm. Šestka v tu chvíli bude ztrácet smysl, a tak jí výrobce vyřadí z produkce. Místo BMW 6 však přijde novinka, která se zaměří na Porsche 911. Ta by měla nést označení Z6 a za úkol dostane nabídnout stejnou, ne-li větší porci zábavy za volantem, jakou nabízí právě Porsche.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?