Už za týden se spustí další ročník výstavy vozidel v americkém Pebble Beach. V záplavě exkluzivních novinek ze světa aut tu bude vystaven i jeden zběsilý McLaren.
Ten dostal označení 688 HS (High Sport) a ke dni premiéry se oficiálně stane nejrychlejším aktuálně vyráběným modelem značky. Už počátkem května se objevily první snímky vozu, k nimž přibyly první detaily o autě samotném. Nově však na internet unikla fotka vozu, kterou natajno pořídil jeden ze zaměstanců továrny.
Tu pak zveřejnil na diskuzním foru, přičemž se následně dostala i na některé stránky na Facebooku. V té souvislosti však nejsou známi další informace o autě samotném. Vlastně se ví jen to, že modelu 688 HS se vyrobí jen 25 kusů a již dnes je produkce vyprodána.
Dalším známým faktem je, že pod kapotou se ukryje 3,8litrový přeplňovaný osmiválec s výkonem 688 koní. Lepší dynamice by měla pomoct nižší hmotnost, která se dostane pod 1 300 kg. Díky tomu lze počítat se zrychlením z nuly na stovku za 2,7 sekundy, na dvoustovku pak za necelých osm sekund.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.